برگزاری آزمون شفاهی دوازدهمین دوره تربیت مربی مهارت‌های ذهنی آکادمی ملی المپیک

برگزاری آزمون شفاهی دوازدهمین دوره تربیت مربی مهارت‌های ذهنی آکادمی ملی المپیک
امروز دوشنبه 3 اردیبهشت ماه 1403 و با حضور دکتر سید محمد کاظم واعظ موسوی، آزمون شفاهی (پایانی) دوازدهمین دوره تربیت مربی مهارت‌های ذهنی آکادمی ملی المپیک به صورت حضوری و غیرحضوری برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک، 17 شرکت کننده دوازدهمین دوره تربیت مربی مهارت های ذهنی که طی روزهای 23 بهمن تا 9 اسفند سال گذشته در دوره مذکور شرکت کرده بودند، امروز 3 اردیبهشت‌ماه در آزمون شفاهی (پایانی) دوره حضور یافتند تا در صورت قبولی و موفقیت در این آزمون، 300 ساعت کارورزی خود را زیر نظر مدرسین دوره آغاز کنند.
لازم به ذکر است علاوه بر دکتر واعظ موسوی، دکتر مجدالدین مستعان، خانم دکتر میترا رضوانی و خانم الهام حقیقی و خانم دکتر مریم پناهی از کارشناسان مرکز روانشناسی ورزشی آکادمی نیز در این آزمون حضور داشتند.
گفتنی است پس از اعلام فراخوان برگزاری دوازدهمین دوره تربیت مربی مهارت های ذهنی آکادمی ملی المپیک که با حضور متقاضیان این دوره در آزمون ورودی همراه بود، 17 متقاضی جواز حضور در این دوره 12 روزه را کسب کردند.
فارغ‌التحصیلان دوره‌های کارشناسی ارشد و دکتری روان‌شناسی ورزش، روان‌شناسی و مشاوره (تمامی گرایش‌های مرتبط) با داشتن سابقه ورزشی، شرکت کنندگان این دوره را تشکیل می دهند تا ضمن کسب مهارت‌های لازم در این دوره، در جهت ارتقاء عملکرد تمرین و مسابقه ورزشکاران گام های مثبتی را بردارند.


۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۴:۰۵
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید