بازدید رئیس فدراسیون تیراندازی از آکادمی ملی المپیک

بازدید رئیس فدراسیون تیراندازی از آکادمی ملی المپیک
سردار مرتضی قربانی رئیس فدراسیون تیراندازی ضمن بازدید از بخش های مختلف آکادمی ملی المپیک، با دکتر فرهاد صدر رئیس این آکادمی به گفتگو نشست.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک، سردار قربانی در جریان این بازدید از حمایت ها و خدماتی که این آکادمی برای آماده سازی هر چه بهتر تیم های ملی تیراندازی ارائه نموده است تمجید کرد.
وی که برای نخستین بار از تجهیزات سخت افزاری مراکز سنجش و توسعه قابلیت های جسمانی، مرکز پزشکی ورزشی، سالن تمرینات فانکشنال، سالن های وزنه، سالن های چند منظوره، هتل و ... در آکادمی دیدن کرد، ضمن ابراز شگفتی اظهار داشت: بنده فکرش را هم نمیکردم که در ایران چنین مجموعه بی نظیری که تمامی امکانات لازم برای برپایی اردوهای آماده سازی تیم های ملی را داراست وجود  داشته باشد.
وی خطاب به دکتر صدر و دیگر مسئولین آکادمی گفت: از شما عزیزان درخواست دارم که همچون گذشته حمایت بی دریغ خود را از تیم های ملی تیراندازی ادامه داده و در کنار اعضای این تیم ها باشید تا انشاالله شاهد موفقیت این عزیزان در آوردگاه المپیک پاریس و دیگر رویدادهای مهم پیش رو باشیم.
در ادامه دکتر فرهاد صدر رئیس آکادمی ملی المپیک گفت: تلاش بنده و دیگر همکارانم در این مجموعه این است که با توجه به رسالت اصلی اکادمی ملی المپیک، به سهم خود در آماده سازی تیم های ملی اعزامی به رویدادهای مهم بین المللی گام موثری برداریم.  
وی ضمن اشاره به اینکه با حمایت های رئیس و دبیرکل کمیته ملی المپیک فعالیت هایی در زمینه بهسازی و به روز رسانی تجهیزات و امکانات آکادمی در حال انجام است اظهار داشت: آزمون‌های آمادگی جسمانی، مشاوره های روانشناسی و تغذیه ورزشی، معاینات پزشکی و قلبی عروقی، آزمون‌های پیشگیری از آسیب های ورزشی و ... از جمله خدمات قابل ارائه در این آکادمی است که تلاش می‌کنیم به نحو مطلوب در خدمت تیم های ملی رشته های مختلف ورزشی قرار دهیم.
گفتنی است محسن بیرانوند جانشین و مشاور اجرایی رئیس آکادمی ملی المپیک، سیدعلیرضا محسنی معاونت اجرایی آکادمی و خانم مهیا شهسواری مدیر روابط عمومی فدراسیون تیراندازی نیز در این بازدید حضور داشتند.   

 
۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ۱۴:۴۸
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید