ورزشکاران اعزامی به المپیک 2024 پاریس در معاینات پزشکی آکادمی ملی المپیک

ورزشکاران اعزامی به المپیک 2024 پاریس در معاینات پزشکی آکادمی ملی المپیک
6 ورزشکار ملی پوش از چهار رشته ورزشی که موفق به کسب سهمیه المپیک پاریس شده اند، صبح امروز در معاینات کامل پزشکی مرکز پزشکی ورزشی آکادمی ملی المپیک حضور یافتند.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک، علی داوودی و میرمصطفی جوادی (وزنه برداری)، آرین سلیمی و مبینا نعمت زاده (تکواندو) مهدی الفتی (ژیمناستیک) و فاطمه امین پزوه (تیراندازی) 6 ورزشکاری هستند که در آزمون های امروز حضور پیدا کردند.
معاینات مذکور عبارت بودند از:
معاینات عمومی بعد از پر کردن فرم (PPE)، معاینات قلب و عروق که شامل اکوکاردیوگرافی، ارزیابی اکوکاردیوگرافیک، تست تحریک قلبی (تست ورزش) بود، آزمون روانشناسی و تغذیه ورزشی، معاینات اسکلتی عضلانی (اندام فوقانی، تحتانی و تنه)، انجام OPG و معاینه تخصصی دندانپزشکی، ارزیابی پاراکلینیک، معاینه اپتومتری (بینایی سنجی) و آزمایش کامل خون و ادرار.
دکتر سید شمس الدین تقوی مدیر مرکز پزشکی ورزشی آکادمی ملی المپیک در خصوص این آزمون ها گفت: یکی از اهداف کمیته ملی المپیک و به تبع آن کمیته بین المللی المپیک پایش و حفظ سلامتی ورزشکاران اعزامی به مسابقات مهمی همچون المپیک است.
وی افزود: بر همین اساس معاینات کامل ورزشکاران اعزامی به المپیک در دستور کار مرکز پزشکی ورزشی آکادمی قرار گرفت تا ضمن طراحی و اجرای این آزمون ها، در صورت نیاز به ارزیابی بیشتر هر یک از ورزشکاران، ارزیابی‌های تکمیلی برای این عزیزان طراحی و اجرا شود.
۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۴:۵۷
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید