پیگیری تمرینات آماده سازی سجاد سالاروند در آکادمی ملی المپیک

پیگیری تمرینات آماده سازی سجاد سالاروند در آکادمی ملی المپیک
سجاد سالاروند دونده دو 400 متر معلولین و جانبازان ضمن حضور در آکادمی ملی المپیک و پیگیری تمرینات آماده سازی خود، با سید علیرضا محسنی معاونت اجرایی این آکادمی به گفتگو نشست.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک، سالاروند که پیش از تصادف سال 1395 و قطع دو پای خود (از زانو) رشته ورزشی کوهنوردی را به صورت حرفه ای دنبال می کرد، پس از این سانحه تلخ نه تنها به رشته مورد علاقه خود با صعود به ارتفاعاتی نظیر کلیمانجارو، آرارات، دماوند و ... ادامه داد، بلکه با ثبت رکوردهای لازم موفق به حضور در تیم ملی دوومیدانی جانبازان و معلولین نیز شده است.
وی در گفتگو با معاون اجرایی آکادمی ملی المپیک و ضمن اشاره به محدودیت ها و سختی هایی که با توجه به زیر ساخت های شهری و کمبود امکانات مناسب تمرینی برای او وجود دارد گفت: این سختی ها به هیچ وجه من را از هدف اصلیم (کسب سکوی پارالمپیک) دور نکرده است.
وی از سابقه حضور در تیم ملی دوومیدانی جانبازان و معلولین گفت: رکورد شخصی من در دو 400 متر معلولین (کلاس T62) 52 ثانیه است و پیش از بازی های آسیایی سال گذشته ماه ها در اردوی تیم ملی حضور داشتم که مصدومیت مانع از حضورم در هانگژو شد.
سالاروند در پایان افزود: خردادماه سال جاری، مسابقات کشوری دوومیدانی جانبازان و معلولین را پیش رو دارم که خود را برای حضوری موفق در این رویداد آماده می کنم تا ضمن کسب نتیجه مناسب به اردوی تیم ملی راه پیدا کنم.
در ادامه سید علیرضا محسنی معاونت اجرایی آکادمی ملی المپیک خطاب به سالاروند ابراز داشت: تمامی امکانات و تجهیزات موجود در آکادمی، همچون دیگر قهرمانان رشته های مختلف ورزشی در اختیار شما و دیگر عزیزان ما در ورزش های معلولین می باشد.
وی افزود : به عقیده من شما الهام بخش و سفیر سلامت هستید. شما ضمن تزریق انگیزه در جامعه نشان داده‌اید که معلولیت محدودیت نمی آورد.


 
۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ۱۴:۳۹
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید