با هدف حضور در مسابقات قهرمانی آسیا: اعضای تیم ملی تکواندو بزرگسالان تست دادند

با هدف حضور در مسابقات قهرمانی آسیا: اعضای تیم ملی تکواندو بزرگسالان تست دادند
هوگوپوشان حاضر در اردوهای آماده سازی تیم ملی تکواندو آقایان که اردیبهشت ماه سال جاری مسابقات قهرمانی آسیا را پیش رو دارند، صبح امروز و در حضور مجید افلاکی سرمربی این تیم در آزمون های آمادگی جسمانی آکادمی ملی المپیک شرکت کردند.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک، دور جدید تمرینات تیم ملی تکواندو در سال جدید از 5 فروردین ماه در خانه تکواندو آغاز شده است و به صورت پیوسته تا اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا ادامه خواهد داشت.
صبح امروز اردونشینان این تیم در آزمون های آمادگی جسمانی و آزمون گازهای تنفسی مرکز سنجش و توسعه قابلیت های جسمانی آکادمی ملی المپیک حضور پیدا کردند.
مهران برخورداری و آرین سلیمی دو ملی پوش تکواندو که موفق به کسب سهمیه المپیک پاریس 2024 شده اند در کنار آرشام حاجی موسایی، میرهاشم حسینی، ابوالفضل زندی، متین رضایی، سینا بختیاری و حسین یزدانی 8 تکواندوکار اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا هستند که به همراه علی خوش روش، سعید فتحی و یاسین ولی زاده اردونشینان این تیم در اردوی مذکور را تشکیل می دهند.
گفتنی است علاوه بر مجید افلاکی سرمربی این تیم، رضا ایمان زاده (مربی) و مهرداد یوسفی (مربی بدنساز) دیگر اعضای کادرفنی این تیم را تشکیل می دهند.
مسابقات تکواندو قهرمانی بزرگسالان آسیا اواخر اردیبهشت ماه سال جاری و به میزبانی کشور ویتنام برگزار خواهد شد.






۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ۱۴:۵۲
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید