با هدف حضور در مسابقات قهرمانی آسیا: پیگیری اردوی آماده سازی تیم ملی جوجیتسو در آکادمی ملی المپیک

با هدف حضور در مسابقات قهرمانی آسیا: پیگیری اردوی آماده سازی تیم ملی جوجیتسو در آکادمی ملی المپیک
صبح امروز ورزشکاران دعوت شده به نخستین مرحله از اردوهای آماده سازی تیم ملی جوجیتسو که خود را برای حضوری موفق در مسابقات قهرمانی آسیا آماده می کنند، تمرینات خود را در آکادمی ملی المپیک پیگیری کردند.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک، پس از پایان مسابقات کشوری جوجیتسو و در ادامه حضور نفرات برتر این مسابقات در رقابتهای انتخابی تیم ملی، نخستین مرحله از اردوهای این تیم از شنبه 18 فروردین ماه و با حضور 25 ورزشکار در آکادمی ملی المپیک آغاز شده است.
پس از پایان این مرحله از اردوها که به مدت 8 روز ادامه خواهد داشت، اردونشینان این تیم پس از استراحتی 5 روزه، اردوی نهایی و متصل به اعزام خود را در مجموعه آکادمی ملی المپیک پیگیری خواهند کرد.
مسابقات جوجیتسو قهرمانی آسیا از 11 اردیبهشت ماه سال جاری (به مدت 8 روز) و به میزبانی ابوظبی امارات برگزار خواهد شد.
رقابت های مذکور در 4 رده سنی و 4 استایل برگزار می شود و تیم ایران در تمامی استایل ها و رده های سنی در این رقابت ها نماینده خواهد داشت.
گفتنی است تیم ملی جوجیتسو در دور گذشته مسابقات قهرمانی آسیا که در بانکوک تایلند برگزار شد، موفق به کسب 1 مدال طلا، 1 نقره و 3 برنز شده است.
شایان ذکر است علاوه بر سید امیر خوشبین سرمربی این تیم، محمد رسول یکتاپرست، یوسف جولانی، علیرضا داودی، محمدرضا رودکی و محمد منصوری داور دیگر اعضای کادرفنی تیم ملی جوجیتسو را در اردوی مذکور تشکیل می دهند.
۲۱ فروردین ۱۴۰۳ ۱۱:۱۵
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید