اردوی آماده سازی تیم ملی شمشیربازی (اسلحه فلوره) در آکادمی ملی المپیک

اردوی آماده سازی تیم ملی شمشیربازی (اسلحه فلوره) در آکادمی ملی المپیک
تمرینات آماده سازی تیم ملی شمشیربازی آقایان در اسلحه فلوره با هدف حضور در مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک در آکادمی ملی المپیک پیگیری می شود.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک، اردوهای آماده سازی تیم ملی فلوره به منظور حضور در مسابقات مذکور از اسفندماه سال گذشته آغاز شده است و اردونشینان این تیم از 18 فروردین دور جدید تمرینات خود را با 5 ورزشکار در آکادمی ملی المپیک از سر گرفته اند. این مرحله از اردوها تا 25 فروردین ادامه خواهد.
صدرا حسینی، علی امینی، محمدصادق سجادپور، صدرا جهانی و ماهان میرزایی نفرات حاضر در اردو را تشکیل می دهند که تمرینات خود را زیر نظر سید محمدصادق طباطبایی سرمربی این تیم پیگیری می کنند.
گفتنی است علی امینی نماینده تیم فلوره ایران در مسابقات انتخابی المپیک 2024 پاریس است که با حضور شمشیربازانی از کشورهای آسیایی و اوایل اردیبهشت ماه سال جاری در ابوظبی امارات برگزار می شود.
شایان ذکر است تا روز اعزام اعضای تیم ملی فلوره به مسابقات شمشیربازی قهرمانی آسیا که ابتدای تیرماه و به میزبانی کویت برگزار خواهد شد، چهار مرحله اردوی آماده سازی برنامه ریزی شده است که هر مرحله با مسابقات انتخابی و درون اردویی همراه خواهد بود.
۲۰ فروردین ۱۴۰۳ ۱۲:۳۹
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید