به منظور حضور در مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک: آغاز اردوی تیم ملی شمشیربازی اسلحه اپه در آکادمی ملی المپیک

به منظور حضور در مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک: آغاز اردوی تیم ملی شمشیربازی اسلحه اپه در آکادمی ملی المپیک
هفتمین مرحله از اردوهای آماده سازی تیم ملی شمشیربازی در اسلحه اپه از روز گذشته و با دعوت از 7 شمشیرباز در آکادمی ملی المپیک آغاز شد.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک، حامد صداقتی سرمربی تیم ملی اپه در این خصوص گفت: محمد اسماعیلی، امیرحسین موحشی، محمد رحیمی، بهنام بیک، احمدرضا کنعانی، محمد برزگر و علی واعظ دعوت‌شدگان به این مرحله از اردوهای آماده سازی تیم ملی اپه را تشکیل می‌دهند که در چرخه انتخابی تیم اصلی و اعزامی به مسابقات شمشیربازی قهرمانی آسیا قرار گرفته اند.
وی ضمن اشاره به اینکه مسابقات قهرمانی آسیا از ابتدای تیرماه و به میزبانی کشور کویت برگزار خواهد شد افزود: پیش از حضور تیم اپه در مسابقات مذکور، محمد اسماعیلی به عنوان تنها نماینده تیم اپه برای حضور در مسابقات قاره ای انتخابی المپیک که اوایل اردیبهشت ماه سال جاری در ابوظبی امارات برگزار می شود حضور پیدا می کند.
صداقتی در پاسخ به این سوال که آیا می توان به کسب سهمیه المپیک پاریس در اسلحه اپه امیدوار بود یا خیر گفت: مطمئناً محمد اسماعیلی این شانس را دارد تا در صورتی که روز خوبش باشد، ایران را برای نخستین بار پس از انقلاب در این اسلحه صاحب سهمیه المپیک کند.
شایان ذکر است علاوه بر حامد صداقتی، علی یوسفی به عنوان مربی در اروهای آماده سازی این تیم حضور دارد.
۱۹ فروردین ۱۴۰۳ ۱۳:۵۷
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید