با هدف حضور در مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک: اعضای تیم ملی کشتی فرنگی تست دادند

با هدف حضور در مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک: اعضای تیم ملی کشتی فرنگی تست دادند
صبح امروز 10 ورزشکار اعزامی به مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا، با حضور در آکادمی ملی المپیک و در حضور حسن رنگرز سرمربی این تیم، در آزمون های آمادگی جسمانی و معاینات ارولوژی حضور یافتند.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک، هشتمین مرحله از اردوهای آماده سازی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان (با هدف حضور در مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک پاریس) از روز گذشته و با حضور 20 کشتی گیر در خانه کشتی شهید مصطفی صدرزاده آغاز و تا 24 فروردین ماه پیگیری خواهد شد.
10 عضو این تیم (نفرات اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک) که طبق هماهنگی های صورت گرفته از روز گذشته در هتل آکادمی ملی المپیک اقامت دارند، صبح امروز در آزمون های آمادگی جسمانی و معاینات ارولوژی شرکت کردند.
اسامی این نفرات در اوزان مختلف عبارتند از:
55 کیلوگرم: پویا دادمرز
60 کیلوگرم: امیررضا ده بزرگی
63کیلوگرم: ایمان محمدی
67 کیلوگرم: سعید اسماعیلی
72 کیلوگرم: محمدرضا رستمی
77 کیلوگرم: امیر عبدی
82 کیلوگرم: رسول گرمسیری
87 کیلوگرم: ناصر علیزاده
97 کیلوگرم: محمدهادی ساروی
130 کیلوگرم: امین میرزازاده
شایان ذکر است علاوه بر حسن رنگرز سرمربی این تیم، حسن حسین زاده و مجید رمضانی به عنوان مربی و بهمن میرزایی به عنوان مربی بدنساز دیگر اعضای کادرفنی این تیم در اردوی آماده سازی را بر عهده دارند.
رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا طی روزهای 27 و 28 فروردین ماه در شهر بیشکک قرقیزستان برگزار خواهد شد و تنها سه روز پس از پایان این رقابت ها، مسابقات انتخابی المپیک (قاره آسیا) در همان شهر بیشکک پیگیری خواهد شد.
گفتنی است تیم ملی کشتی فرنگی، تا کنون در اوزان 60، 67، 97 و 130 کیلوگرم موفق به کسب سهمیه المپیک پاریس شده است و تنها در اوزان 77 و 87 کیلوگرم در مسابقات کسب سهمیه بیشکک حضور پیدا می‌کند.
لازم به ذکر است فرنگی کاران در صورت عدم موفقیت در این رقابت ها، مسابقات جهانی کسب سهمیه المپیک که اواخر اردیبهشت ماه و به میزبانی استانبول ترکیه برگزار می شود را پیش رو خواهند داشت.   


۱۶ فروردین ۱۴۰۳ ۱۱:۳۰
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید