هندبالیست های نوجوانان تست دادند

هندبالیست های نوجوانان تست دادند
با حضور در آکادمی ملی المپیک، اعضای تیم ملی هندبال نوجوانان اعزامی به مسابقات قهرمانی جهان در آزمون های پیشگیری از آسیب های ورزشی، معاینات قلبی و عروقی، آزمون ترکیبات بدنی، آزمون اسکلتی عضلانی و مشاوره های تغذیه ورزشی حضور یافتند.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک، 25 ورزشکار حاضر در چهارمین مرحله از اردوهای آماده سازی تیم ملی هندبال نوجوانان که طی روزهای 11 تا 22 مردادماه سال جاری مسابقات قهرمانی جهان این رشته ورزشی را پیش رو دارند در آزمون های مذکور شرکت کردند.
لازم به ذکر است آزمون های پیشگیری از آسیب های ورزشی که صبح امروز هندبالیست های نوجوان زیر نظر کارشناسان دپارتمان پیشگیری از آسیب های ورزشی آکادمی ملی المپیک در آن حضور پیدا کردند عبارت بودند از:
اسکن کف پا، تست تعادل Y، تست عملکردی FMS، تست استقامت بالا تنه DAVIS، تست تریپل هاپ و تست قدرت دست (گریپ).
ملی پوشان این تیم که تا روز اعزام به مسابقات جهانی 3 مرحله اردوی آماده سازی را پشت سر خواهند گذاشت، چهارمین مرحله از اردوهای خود را از 27 خرداد آغاز و تا 7 تیرماه پیگیری خواهند کرد.
اسامی اعضای کادرفنی و سرپرستی این تیم عبارت است از:
مجید رحیمی زاده (سرمربی)، حمید ربانی کیا (مربی)، محمد جمالی (مربی بدنساز)، مهدی اخوان (مدیر تیم) و مجید پارسایی (سرپرست).
گفتنی است تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در گروه H مسابقات قهرمانی جهان که به میزبانی کرواسی برگزار خواهد شد با کشورهای سوئد، جزایر فارو و بروندی هم گروه می باشند.

۳۰ خرداد ۱۴۰۲ ۰۷:۱۷
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید