افزایش توانمندی با کسب دانش و علم روز در هر سازمانی یک ضرورت است

افزایش توانمندی با کسب دانش و علم روز در هر سازمانی یک ضرورت است
دوره آشنایی با تاریخچه و ساختار جنبش المپیک ویژه پرسنل کمیته و آکادمی ملی المپیک و با حضور دکتر مهین فرهادی زاد نایب رئیس کمیته ملی المپیک و فرهاد صدر سرپرست آکادمی ملی المپیک در سالن آموزش و پژوهش آکادمی ملی المپیک برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک، مریم جعفری مدیر مرکز آموزش و پژوهش آکادمی ملی المپیک در ابتدا ضمن ارائه توضیحی کوتاه در خصوص دلایل و نحوه برگزاری دوره مذکور گفت: آکادمی به عنوان مرکزی علمی_ورزشی علاوه بر ارائه خدمات آموزشی به ورزشکاران، مربیان و نیروهای متخصص در فدراسیون ها و دیگر سازمان های ورزشی، نیم نگاهی نیز به بحث آموزش و بروزرسانی کارشناسان و پرسنل کمیته و آکادمی ملی المپیک دارد.
فرهاد صدر سرپرست آکادمی ملی المپیک ضمن اشاره به اینکه در ارائه خدمات آموزشی و تخصصی آکادمی ملی المپیک به جامعه مخاطب باید بیش از پیش به سمت ابزارهای نوین آموزشی برویم اظهار داشت: تلفیق کارگاه و دوره های آموزشی و تبدیل آن به برنامه های آموزشی پودمانی مبتنی بر بسته های آموزشی تعریف شده، جزو محورهای اصلی برنامه های کاری بنده می باشد که در بازه زمانی مشخص و به دلیل اثربخشی بیشتر به این سمت خواهیم رفت.
افزایش توانمندی با کسب دانش و علم روز در زمینه مهارت‌ها و قابلیت‌های تخصصی در هر سازمانی یک ضرورت است. محورهای آموزشی در آکادمی ملی المپیک باید به شکلی ویژه تر در اختیار مخاطبان درون سازمان قرار داده شود تا ضمن بالا بردن مهارت و دانش این عزیزان و بهبود عملکرد، به سمت اهدافی که برای کمیته و آکادمی ترسیم شده است گام برداریم.
در ادامه دکتر مهین فرهادی زاد دیگر سخنران مراسم افتتاحیه این دوره آموزشی ضمن بیان مثال‌هایی به تفاوت میان نیازها و فعالیت‌های آموزشی امروز با حدود ۳۰ سال پیش اشاره کرد و اظهار داشت: آکادمی با توجه به رسالتی که برعهده دارد باید به دنبال نشر علم باشد و آموزش های لازم را به مخاطبین خود در ارتباط با موضوعات مهمی نظیر اهداف و ارزش های المپیک، آشنایی با کمیته های ملی المپیک دیگر کشورها و فدراسیون های جهانی رشته های مختلف ورزشی و ارتباط بین آنها ارائه کند.
لازم به ذکر است بازیهای المپیک باستان، تاریخچه و ساختار جنبش المپیک، بازی های المپیک نوین و آشنایی با ارزش های المپیک عناوین سرفصل های این کارگاه آموزشی بود که با حضور ۶۰ شرکت کننده به صورت حضوری و غیرحضوری برگزار شد.
گفتنی است خانم دکتر هایده صیرفی، خانم دکتر فریبا محمدیان و دکتر عباسعلی گایینی کار تدریس این کارگاه آموزشی را بر عهده داشتند.
۲۴ خرداد ۱۴۰۲ ۲۲:۳۰
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید