ارائه مقالات پژوهشی دپارتمان قلب و ورزش مرکز پزشکی ورزشی آکادمی ملی المپیک در کنگره بین المللی ACNAP

ارائه مقالات پژوهشی دپارتمان قلب و ورزش مرکز پزشکی ورزشی آکادمی ملی المپیک در کنگره بین المللی  ACNAP
دو مقاله پژوهشی دپارتمان قلب و ورزش مرکز پزشکی ورزشی آکادمی ملی المپیک برای ارائه به صورت سخنرانی در بخش قلب و ورزش کنگره ACNAP وابسته به مجمع قلب اروپا (European Society of Cardiology) مورد پذیرش قرار گرفته است.

به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک، دکتر جواد نوروزی به عنوان نماینده دپارتمان قلب و ورزش، این دو مقاله را در کنگره مذکور که در تاریخ ۲ تا ۳ تیرماه سال جاری در ادینبورگ اسکاتلند برگزار خواهد شد ارائه خواهد نمود.
گفتنی است دکتر مهدی انوری مسئول دپارتمان قلب و ورزش آکادمی به عنوان نویسنده مسئول و دکتر سید شمس الدین تقوی مدیر مرکز پزشکی ورزشی آکادمی و عضو دپارتمان مذکور به عنوان نویسنده همکار در این پژوهش همکاری داشته اند.
لازم به ذکر است که چکیده این دو مقاله در شهریور ماه با افیلیشن دپارتمان قلب و ورزش آکادمی ملی المپیک در نشریه معتبر European Journal of Cardiovascular Nursing با درجه Q1 و ضریب تاثیر ۳.۴۵ به چاپ خواهد رسید.
یافته های نوار قلب و ریسک فاکتورهای قلبی-عروقی در ورزشکاران پارالمپیکی و همچنین مطالعه موردی در خصوص ارتباط استروئیدهای آنابولیک و ابتلا به بیماری های عروقی کرونر قلب، عناوین این دو مقاله می باشند.
گفتنی است پس از ارائه در کنگره مذکور، چکیده مقالات جهت دسترسی علاقمندان در سایت اطلاع رسانی آکادمی ملی المپیک قرار خواهد گرفت.
مجمع قلب اروپا یکی از معتبرترین نهادهای بین المللی در زمینه پزشکی قلب و عروق می باشد و بخش قلب و ورزش این مجمع به طور ویژه به بررسی شرایط قلبی عروقی در ورزشکاران می پردازد به طوری که تعیین علل مرگ ناگهانی قلبی در ورزشکاران، ارائه دستورالعمل های استاندارد جهت ارزیابی ها و غربالگری های قلبی عروقی در ورزشکاران و تدوین دستورالعمل های تمرینی ویژه ورزشکاران مبتلا به بیماری های قلبی عروقی از جمله اهداف این بخش در زمینه پژوهش و آموزش است.

نوروزی12



۲۱ خرداد ۱۴۰۲ ۱۳:۱۲
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید