اعضای تیم ملی بوکس جوانان تست دادند

اعضای تیم ملی بوکس جوانان تست دادند
صبح امروز ورزشکاران حاضر در دومین مرحله از اردوهای آماده سازی تیم ملی بوکس جوانان که خود را برای حضوری موفق در مسابقات بوکس قهرمانی جوانان جهان آماده می کنند در آزمون های آمادگی جسمانی آکادمی ملی المپیک حضور یافتند.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک، ایمان طیبی از مربیان این تیم در خصوص اردوهای آماده سازی و آزمون های امروز گفت: پس از برگزاری مسابقات بوکس قهرمانی کشور در رده سنی جوانان که مردادماه و به میزبانی شهر مشهد برگزار شد، 30 بوکسور از سوی کادرفنی تیم ملی به نخستین مرحله از اردوهای آماده سازی این تیم دعوت شدند.
وی افزود: پس از برگزاری این اردو که اوایل شهریور در استان کردستان انجام شد، 10 ورزشکار جواز حضور در دومین مرحله از اردوهای این تیم را کسب کردند که این نفرات صبح امروز و یک روز پیش از پایان اردوی مذکور در آزمون های آمادگی جسمانی آکادمی ملی المپیک شرکت کردند.
طیبی در ادامه اظهار داشت: تمرینات آماده سازی تیم ملی بوکس جوانان در این مرحله از اردوها در بخش فنی در سالن بوکس حاج احمد ناطق نوری (سالن شماره 9 مجموعه ورزشی انقلاب) و تمرینات بدنسازی این تیم نیز در آکادمی ملی المپیک پیگیری می شود.
وی در خصوص آغاز اردوی بعدی این تیم گفت: سومین مرحله از اردوهای تیم ملی بوکس جوانان از نهم مهرماه در استان کرمانشاه و با هدایت رضا مهدی‌پور به عنوان سرمربی و مربیان این تیم آقایان مرتضی سپهوندی، مهدی طلوتی، ایمان طیبی، محمد مهدی‌پور، مرتضی خفائی و مسعود ریگی و همچنین امید مرامی و مجید جلالی آغاز خواهد شد.
نیما بیانی، مرتضی ریگی، آریان ساعدپناه، امیرحسین پیشرو، آریا پارسی، محمدسینا مرتضوی، محمدحسین، عزیزی، هیربد اسلامی، صدرا صفری و علی اصغر افشاری اردونشینان تیم ملی بوکس جوانان را در آزمون های مذکور تشکیل دادند.
مسابقات بوکس قهرمانی جوانان جهان به میزبانی اسپانیا و از تاریخ 22 آبان ماه سال جاری آغاز خواهد شد.
۳۰ شهریور ۱۴۰۱ ۱۳:۲۱
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید