کارگاه اصول سازگاری و روش های ریکاوری در تمرینات HIIT و HIT برگزار شد

کارگاه اصول سازگاری و روش های ریکاوری در تمرینات HIIT  و HIT  برگزار شد
کارگاه غیر حضوری اصول سازگاری و روش های ریکاوری در تمرینات HIIT و HIT توسط بخش تمرینات برتر مرکز سنجش و توسعه قابلیت¬های جسمانی آکادمی ملی المپیک برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک، ناصر پیروردی زاده مدیر کارگاه مذکور در خصوص اهداف و مهمترین سرفصل های این کارگاه گفت: هدف از برگزاری این کارگاه آشنایی مربیان و ورزشکاران با اصول سازگاری و روش های ریکاوری در تمرینات HIIT  و HIT بود.
مسئول بخش تمرینات برتر مرکز سنجش و توسعه قابلیت های جسمانی آکادمی ملی المپیک افزود: در این کارگاه که با تدریس دکتر بهمن میرزایی همراه بود شرکت کنندگان با این مباحث آشنا شدند:
تعاریف تمرینات HIT ،  HIITو اینتروال، طبق بندی HIT به عنوان یک واژه کلی، واژه شناسی تمرینات اینتروال، روش های تعیین فشار تمرین، فواید و نکات مهم در تمرینات HIT، دلایل نیاز به سازگاری در تمریناتHIIT و HITt، تأثیر این تمرینات بر روی سیستم متابولیسم، نمونه ها و انواع متفاوت تمرینات HIIT.
پیروردی‌زاده در پایان ابراز داشت: در این کارگاه که از 10 امتیاز حضور در دوره مربیگری بدنساز آکادمی برخوردار بود تعداد 40 نفر از علاقمندان به مبحث تمرینات HIIT  و HIT حضور داشتند.
۲۱ بهمن ۱۳۹۹ ۱۴:۳۳
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید