آکادمی ملی المپیک میزبان دومین کارگاه آموزشی تاریخ شفاهی ورزش ایران (ویژه اصحاب رسانه)

آکادمی ملی المپیک میزبان دومین کارگاه آموزشی تاریخ شفاهی ورزش ایران (ویژه اصحاب رسانه)
دومین کارگاه آموزشی تاریخ شفاهی ورزش ایران (ویژه اصحاب رسانه) طی روزهای 22 لغایت 23 آبان ماه سال جاری در آکادمی ملی المپیک برگزار می شود.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، با توجه به نقش و ماموریت کمیته ملی المپیک از جمله ترویج و حفظ ارزش‌ها و همچنین اصول المپیزم در میان اقشار مختلف جامعه، شورای سیاستگذاری تاریخ شفاهی ورزشی ایران تشکیل و در راستای اهداف خود کارگاه های آموزشی تاریخ شفاهی ورزش در سه مرحله مقدماتی، متوسطه و پیشرفته در دستور کار این شورا  قرار گرفت.
در همین راستا دپارتمان تاریخ شفاهی ورزش ایران، از دی ماه 1397 اقدام به برگزاری این کارگاه ها در سه سطح مذکور نمود.
پس از اعلام فراخوان دپارتمان تاریخ شفاهی ورزش، دومین کارگاه آموزشی تاریخ شفاهی ورزش ایران (ویژه اصحاب رسانه) با هدف ارتقاء و تعمیق دانش و مهارت پژوهشگران تاریخ ورزش ایران و همچنین تربیت پژوهشگر و کمک پژوهشگر در حوزه تاریخ ورزش ایران، با حضور علاقمندان به حضور در این کارگاه طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه 22 و 23 آبان‌ماه 1398 در محل آکادمی ملی المپیک برگزار خواهد شد.
از مهمترین مباحثی که در این کارگاه دو روزه به شرکت کنندگان ارائه خواهد شد می توان به این موضوعات اشاره کرد: تاریخ شفاهی ورزش ایران (اهداف و ضرورت ها)، روش پژوهش و اجرای پروژه تاریخ شفاهی و تکنیک های تاریخ شفاهی در تاریخ چهارشنبه 22 آبان، فنون مصاحبه در تاریخ شفاهی و تدوین در تاریخ شفاهی در تاریخ پنجشنبه 23 آبان.


۱۹ آبان ۱۳۹۸ ۱۳:۵۷
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید