با حضور تمامی اردونشینان و اعضای کادرفنی: تمرینات آماده‌سازی تیم ملی کبدی آقایان در آکادمی ملی المپیک پیگیری می‌شود

با حضور تمامی اردونشینان و اعضای کادرفنی:
تمرینات آماده‌سازی تیم ملی کبدی آقایان در آکادمی ملی المپیک پیگیری می‌شود
ورزشکاران حاضر در دهمین مرحله از اردوهای آماده‌سازی تیم ملی کبدی اعزامی به بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتا، تمرینات خود را در آکادمی ملی المپیک پیگیری کردند.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک، اردوهای آماده‌سازی تیم ملی کبدی جهت اعزام به بازی‌های آسیایی از سال گذشته و با دعوت از 40 ورزشکار آغاز شد و هم‌اکنون تمرینات این تیم با حضور 16 کبدی‌باز برتر در آکادمی المپیک پیگیری می‌شود.
تمرینات آماده‌سازی و شبانه‌روزی تیم ملی کبدی که به تازگی و با کسب مقام نایب قهرمانی از تورنمنت دوبی به ایران بازگشته است، در دو نوبت صبح و بعد‌از‌ظهر، زیر نظر غلامرضا مازندرانی سرمربی این تیم پیگیری می‌شود. کره جنوبی، هند، پاکستان، آرژانتین، کنیا و ایران شش تیم شرکت کننده در تورنمنت دوبی را تشکیل دادند. تیم ایران در این رقابت‌ها که زیر نظر فدراسیون جهانی کبدی برگزار شد، در بازی فینال نتیجه را به کشور هند واگذار کرد.
ملی‌پوشان کبدی پیش از اعزام به جاکارتا محل برگزاری بازی‌های آسیایی، در اردویی مشترک با تیم هند شرکت خواهند کرد تا با آمادگی بیشتری در بازی‌های آسیایی حضور یابند. ترکیب نهایی و اعزامی تیم کبدی مردان به بازی‌های آسیایی پس از اردوی هند مشخص خواهد شد.
اسامی ورزشکاران حاضر در دهمین مرحله از اردوهای آماده‌سازی تیم ملی کبدی به شرح زیر است:
فاضل اتراچالی، ابوالفضل مقصودلو، محسن مقصودلو، عماد صداقت‌نیا، محمد‌اسماعیل مقصودلو، امیرحسین محمدملکی، حمید میرزایی‌نادر، ابوذر مهاجر، محمد‌امین نصرتی، محمد‌اسماعیل نبی‌بخش، سعید غفاری، میثم عباسی، هادی اشترک، محمد ملاک، محمد قربانی و محمد‌رضا شادلو.
همچنین علاوه بر مازندرانی سرمربی تیم ملی کبدی، مجید خراقانی به عنوان مربی، وجیه‌الله شهری مربی بدنساز و احمد پور جعفری به عنوان سرپرست، دیگر اعضای کادرفنی تیم ملی کبدی را در این اردو تشکیل می‌دهند.
۲۳ تیر ۱۳۹۷ ۱۴:۳۳
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید