رییس آکادمی: مشارکت هنرمندان در ورزش باعث رونق ورزش کشورمی شود

رییس آکادمی: مشارکت هنرمندان در ورزش  باعث رونق ورزش کشورمی شود
چهارمین نمایشگاه و مسابقه هنر، ورزش، المپیک وپارالمپیک با حضور هنرمندان و جامعه ورزش کشور عصر امروز به کار خود پایان داد.
به گزارش روابط عمومی در آکادمی ملی المپیک وپارالمپیک ، دکتر مهرزاد حمیدی رییس آکادمی ملی المپیک وپارا المپیک در اختتامیه این مراسم با ابراز خرسندی از حضور خود در جمع هنرمندان ورزش دوست اظهار کرد: در این آکادمی از گذشته زحمات بسیاری در جهت توسعه هنر در ورزش کشیده شده است و اینگونه نمایشگاهها و حضور هنرمندان و مشارکت آنها باعث رونق ورزش کشور خواهد شد و این مساله را از یاد نخواهیم برد.
دکتر حمیدی با تبریک به منتخبان شرکت کننده در این دوره از مسابقه هنر، ورزش، المپیک وپارالمپیک ابراز امیدواری کرد: مشارکت جدی هنرمندان ورزش دوست کشور سبب افزایش کیفیت نمایشگاه در دوره‌های بعد شود.
وی همچنین تاکید کرد: اطمینان دارم برخی از آثار این نمایشگاه به سطح بین المللی می‌‌رسد و تجلی هنر و ورزش کشور در محافل بین المللی خواهد شد.
گفتنی است در چهارمین نمایشگاه و مسابقه هنر، ورزش، المپیک وپارالمپیک از استاد منصور وفایی از هنرمندان نقاشی قهوه‌خانه‌ای تقدیر شد و لوح تقدیری توسط رییس آکادمی ملی المپیک وپارا المپیک به استاد وفایی اهدا شد.
استاد وفایی نیز در این مراسم با تعریف داستانی از فردوسی درباره‌ی نبرد سهراب با گرد آفرین گفت: فردوسی به پهلوانان ایران لقب گرد چنگ آور داده است و امروز قهرمانان ورزشی مانند ساعی و رضا زاده گرد جنگ آور در جهان هستند.
چهارمین نمایشگاه و مسابقه هنر، ورزش، المپیک وپارالمپیک با اهدای جوایز به برندگان مسابقه این دوره پایان یافت.
۲۵ آذر ۱۳۸۷ ۱۷:۳۷
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید