جهت حضور در مسابقات نظامیان جهان ( سیزم ): ملی پوشان جودو نیروهای مسلح تست دادند

جهت حضور در مسابقات نظامیان جهان ( سیزم ):
ملی پوشان جودو نیروهای مسلح تست دادند
جودوکاران حاضر در دومین مرحله از اردوهای آماده سازی تیم ملی جودو نیروهای مسلح تست دادند.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، اردونشینان تیم ملی جودو نیروهای مسلح که در حال حاضر دومین مرحله از اردوهای آماده سازی خود را جهت حضور در مسابقات نظامیان جهان سپری می کنند، با حضور در آکادمی ملی المپیک در آزمونهای آمادگی جسمانی شرکت کردند.
محمد مهدی یاوری مربی بدنساز این تیم در گفتگویی کوتاه با روابط عمومی آکادمی ملی المپیک گفت: کادر فنی تیم ملی جودو نیروهای مسلح پس از برگزاری مسابقات قهرمانی جودو نیروهای مسلح کشور نفرات اول تا سوم هر وزن را به علاوه مدعیان و عنوان داران این رشته به اردوی تیم ملی دعوت کردند.
یاوری گفت: 40 جودوکار دعوت شده به نخستین مرحله از اردوهای آماده سازی این تیم تمرینات خود را طی روزهای 10 الی 18 مهرماه به میزبانی ناجا و در سالن سرباز نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار کردند.
وی در ادامه گفت: هم اکنون و پس از برگزاری مسابقات انتخابی درون اردویی 25 جودوکار جواز حضور در دومین مرحله از اردوها را کسب کرده اند که صبح ها با حضور در آکادمی المپیک به تمرینات بدنسازی و بعدازظهرها نیز در در سالن سرباز نیروی زمینی به مرور فن می پردازند.
اعضای کادر فنی تیم ملی جودو نیروهای مسلح را این نفرات تشکیل می دهند:
سرمربی: محمد حسن مجلسی، مربیان بدنساز: محمد مهدی یاوری و حیدر محمدی، مربیان: حسین برقمدی و علیرضا حسین زاده، سرپرست اجرایی: عزت صدیقی ، سرپرست اردویی: علی گل پسند، فیزیوتراپیست : رضا ظفری و فرزاد نجفی پور، روانشناس: فرشاد نجفی پور، پزشک تیم: سعید سپهری فر
مسابقات جودو نظامیان جهان 15 آذرماه 1395 و به میزبانی کشور سوئیس برگزار خواهد شد.
۲ آبان ۱۳۹۵ ۱۲:۲۴
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید