برای نخستین بار در ورزش دو ومیدانی : ورزشکاران ملی پوش در کلاس مربیگری شرکت می کنند

برای نخستین بار در ورزش دو ومیدانی :    ورزشکاران ملی پوش در کلاس مربیگری شرکت می کنند
اولین دوره کلاس مربیگری مربیان پایه ملی دو ومیدانی از صبح فردا 27 آبان ماه در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک برگزار می شود.
به گزارش روابط عمومی آکادمی المپیک و پارالمپیک، ورزشکاران برجسته سطح ملی که دوران ورزشی آنها به اتمام رسیده و یا در حال اتمام است و علاقمند به کار مربیگری بوده از شرکت کنندگان در این دوره ده روزه می باشند.
بیژن شادمهر مسئول آموزش فدراسیون دو ومیدانی در خصوص هدف از برگزاری این دوره گفت: آموزش ورزشکاران نخبه دو ومیدانی با قابلیتهای عملی و تجارب اجرایی برجسته و همچنین انگیزه بخشی و حفظ نخبگان ورزش دو ومیدانی در محیط ورزش از اهداف برگزاری این دوره است.
وی در ادامه به انتخاب 28 نفر از میان 105 متقاضی معرفی شده در این کلاس از سوی هیئت های دو ومیدانی استانهای سراسر کشور اشاره کرد و افزود: به منظور ارزیابی قابلیتهای عملی و نظری شرکت کنندگان و ایجاد تغییرات لازم در مسیر آموزشی پیش بینی شده این آزمون به عمل آمد.
شادمهر افزود: این مربیان در کلاس های تئوری این دوره با مباحث مدیریت ورزشی،‌ بیومکانیک ورزشی، پزشکی ورزشی، روانشناسی ورزشی و سنجش و  توسعه قابلیتهای جسمانی و در کلاسهای عملی با تکنیکهای مواد مختلف دو ومیدانی و روشهای آموزش آنها بیشتر آشنا می شوند.
گفتنی است در پایان این دوره به شرکت کنندگانی که در آزمون موفق به کسب نمرات قبولی شوند گواهینامه مرحله یک مربیگری پایه ملی را اعطاء خواهد شد.
گفتنی است این دوره بعد از ظهر فردا 27 آبان ماه ساعت 16 با حضور سید مصطفی کریمی رییس فدراسیون دوومیدانی افتتاح می شود.
۲۶ آبان ۱۳۸۷ ۱۰:۲۰
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید