مربی تیم ملی وزنه برداری جانبازان و معلولین: در همه اوزان امیدوار به کسب مدال هستیم

مربی تیم ملی وزنه برداری جانبازان و معلولین:  در همه اوزان امیدوار به کسب مدال هستیم
تیم ملی وزنه برداری جانبازان و معلولین کشورمان تمرینات اختصاصی خود را آغاز کرد.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، رضا آسترکی مربی این تیم در خصوص اردوی پایانی این تیم گفت: این اردوی پایانی تیم ملی وزنه برداری است که به مدت 45 روز نفرات تیم در آن حضور خواهند داشت.
وی افزود: با توجه به اینکه ما در ماه های گذشته تمرینات عمومی خود را پشت سرگذاشتیم در این اردو سعی برانجام تمرینات اختصاصی و انجام پرس سینه با وزنه را داریم تا بچه های تیم شرایط آمادگی خود را حفظ کنند.
آسترکی در ادامه در خصوص کسب مدال در بازیهای پارالمپیک لندن گفت: تیم ما از شرایط خوب و ایده آلی برخوردار است و ما در همه اوزان امیدوار به کسب مدال هستیم فقط تا زمان رقابت های پارالپیک لندن با تکرار رکوردگیری ها بر این تلاشیم که نفرات از لحاظ قوانین داوری بتوانند وزنه های صحیح را بالا سر ببرند.
آسترکی در پایان در خصوص نفرات نهایی اردو نشین گفت: ما از روزهای ابتدایی اردو کار خود رابا 15 ورزشکار آغاز کردیم که پس از گذراندن اردوها و با توجه به رنکینگ و رکوردگیری های مکرر نفرات نهایی را معرفی کردیم.
امیر جعفری، نادر مرادی، روح اله رستمی، علی حسینی، مجید فرزین، علی صادق زاده و سیامند رحمان نفرات تیم ملی وزنه برداری جانبازان و معلولین را در رقابت های پارالپیک لندن تشکیل می دهند.
۱۸ تیر ۱۳۹۱ ۰۹:۴۱
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید