در اولین همایش ورزش وسلامت روانی : 23 سخنرانی و 27 پوستر ارائه می شود

در اولین همایش ورزش وسلامت روانی : 23 سخنرانی و 27 پوستر ارائه می شود
23 سخنرانی طی پنج نشست در اولین همایش ورزش و سلامت روانی ارائه می شود.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک وپارالمپیک، 23 سخنرانی و 27 پوستر در این همایش یک روزه که در تاریخ 7 بهمن ماه در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک برگزار می شود ارائه می گردد.
مقایسه بهزیستی و روانشناختی و تاب آوری در دانشجویان ورزشکار و غیر ورزشکار، مقایسه تاب آوری در برابر استرس و سلامت روان شناختی در دانشجویان پسر ورزشکار و غیر ورزشکار، تاثیر تمرینات هیپ- هاپ بر بهزیستی روانشناختی دختر غیر ورزشکار، مقایسه هوش هیجانی ورزشکاران حرفه ای و غیر ورزشکاران بر اساس برخی از ویژگی های فردی، مقایسه سلامت روانی و هوش هیجانی دانشجویان دختر ورزشکار و غیر ورزشکار دانشگاه رازی کرمانشاه مطالبی است که در اولین نشست این همایش ارائه می شود.
در دومین نشست این همایش، بررسی سلامت روانی کشتی گیران فرنگی و آزاد در سه رده نوجوانان و جوانان و بزرگسالان، مقایسه اثر شدت های مختلف تمرینات مقاومتی دایره ای  بر حالات روانی و خلق و خوی دانشجویان دختر و پسر ورزشکار، تاثیر شدت های متوسط و بالای فعالیت هوازی بر حالات خلقی دانشجویان دختر غیر ورزشکارو فواید روان شناختی فعالیت جسمانی مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
همچنین در نشست سوم نقش تعاملی فعالیت بدنی و ابعاد سلامت روانی بر کیفیت زندگی زنان سالمند، بررسی رابطه ساده و چندگانه رگه های شخصیتی با افسردگی سالمندان زن فعال و غیر فعال، مقایسه کیفیت زندگی مرتبط با سلامتی سالمندان شرکت کننده در ورزش همگانی و سالمندان غیر فعال، تاثیر هشت هفته تمرینات پیاده روی منظم بر میزان شادکامی و سلامت روانی سالمندان زن ارائه خواهد شد.
بررسی مقایسه ای سبک های دفاعی دانشجویان تربیت بدنی و غیرتربیت بدنی به تفکیک جنسیت، تاثیر یوگا و ماساژ یومی هوتراپی بر کاهش اضطراب، تأثیر مشارکت در فعالیت های ورزشی بر عزت نفس نوجوانان دختر مقطع راهنمایی، مقایسه هوشبهر ورزشکاران حرفه ای با افراد غیرورزشکار، رابطه تصویر ذهنی از جسم و فشارهای فرهنگی- اجتماعی با اختلالات خوردن در دانشجویان دختر ورزشکار و غیر ورزشکاراز عناوینی است که درنشست چهارم این همایش ارائه می شود.
در نشست پایانی نیز مطالبی چون مقایسه و بررسی تأثیر ورزش‌های گروهی و انفرادی بر اختلالات رفتاری کودکان، تاثیر یک دوره برنامه هشت هفته ای تمرین هوازی بر خودپنداره بدنی کودکان کم توان ذهنی و جسمی 10-8 ساله، تاثیر یک دوره برنامه تمرین هوازی بر سلامت عمومی و آنزیمهای کبدی در معتادان زندانی، تأثیر یک دوره فعالیت هوازی منتخب برافسردگی و اضطراب بیماران همودیالیزی، تاثیر بازی های پرورشی منتخب توپی و غیر توپی در دو زمان صبح و عصر بر اختلال بیش فعالی دانش آموزان پسر ابتدایی شهر اراک ارائه می شود.
گفتنی است این تعداد سخنرانی ها از میان  210 مقاله رسیده به دبیرخانه همایش از سوی کمیته علمی جهت ارائه انتخاب شده است. شایان ذکر است سخنرانی های این همایش در دو نوبت صبح و بعد از ظهر زیر نظر 13 نفر از اعضای هیات رئیسه این همایش در سالن همایش آکادمی ملی المپیک وپارالمپیک ارائه خواهد شد.
۳ بهمن ۱۳۸۹ ۰۸:۵۴
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید