سرمربی وزنه برداری جانبازان و معلولین: در گوانگجو هیچ چیز قابل پیش بینی نیست

سرمربی وزنه برداری جانبازان و معلولین: در گوانگجو هیچ چیز قابل پیش بینی نیست
سرمربی تیم ملی وزنه برداری جانبازان و معلولین نتایج بازیهای آسیایی گوانگجو را در این رشته غیر قابل پیش بینی عنوان نمود.

به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک وپارالمپیک، داوود بهتاج سرمربی تیم وزنه برداری جانبازان و معلولین کشورمان ضمن ابراز رضایت از تمرینات وآمادگی خوب تیم گفت: این اولین دوره حضور پارالمپیکی ها در بازیهای آسیایی می باشد که ما با ده نفر از وزنه برداران جانباز و معلول کشورمان که از قهرمانان جهان هستند در این رقابت ها شرکت می کنیم .
وی در ادامه گفت: در بازیهای جهانی و میادین بین المللی جز سه تیم اول دنیا هستیم ولی در بازی های آسیایی گوانگجو هیچ چیز قابل پیش بینی نیست و ما نمی توانیم بگوییم که در چه اوزانی امید به کسب مدال داریم.
بهتاج افزود: ورزشکاران ما در این رشته نیز با توجه به مقام هایی که در میادین جهانی کسب نمودند باید این را مد نظر قرار دهند تا بتواننددراین رقابت ها سرفراز باشند.
در پایان بهتاج از آخرین اردوی این تیم در آکادمی ملی المپیک وپارالمپیک از اوایل آذر تا بازیهای آسیایی گوانگجو خبر داد.
گفتنی است که صمد عباسی، سید یوسف یوسفی، نادر مرادی، حمزه حمدی، علی حسینی، مجید فرزین، سید حامد صلحی پور، علی صادق زاده، کاظم رجبی و سیامند رحمان ترکیب 10 نفره این تیم را در هشت وزن تشکیل می دهند. 
شایان ذکر است در اوزان 60 و +100 کیلوگرم دو ورزشکار در این رقابتها حاضر می شوند و در دو وزن 52 و 100 کیلو گرم ملی پوشی در این مسابقات حضور ندارد.

 

۱۷ آبان ۱۳۸۹ ۱۴:۲۸
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید