آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک مربی بدنساز تربیت می کند

آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک مربی بدنساز تربیت می کند
دوره آموزش تربیت مربی بدنساز با حضور ورزشکاران و اعضای فدراسیون های ورزشی آغاز شد.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک وپارالمپیک، هشتمین دوره آموزش تربیت مربی بدنساز با حضور دکتر مهرزاد حمیدی رییس آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک و پیمان فخری مدیر مرکز سنجش آکادمی افتتاح شد.
در این مراسم پیمان فخری ضمن خیر مقدم به شرکت کنندگان ودرخواست از ارائه نقطه نظرهای شرکت کنندگان در خصوص این دوره، گفت: درمدت زمانی که برای برگزاری این دوره در نظرگرفته شده نمی توان کلیه اطلاعات را در اختیار شرکت کنندگان قرار داد و این افراد با بهره گیری از اطلاعات یکدیگر وتبادل آن بین خود مطالب را به طور جامع تری جمع آوری کنند
وی ادامه داد: کارشناسان مرکز سنجش نیز آماده پاسخ به سوالات شرکت کنندگان می باشند همچنین علاقمندان می توانند از سالن های بدنسازی این مرکز نیز بهره مند شوند.
وی از فرجه یک ماهه پس از برگزاری این کلاس ها برای آزمون تئوری و عملی خبر داد و تعداد قبول شدگان در هفت دوره گذشته را حدود صد نفر اعلام کرد.
دکتر مهرزاد حمیدی نیز در سخنانی کوتاه ضمن خوشامد گویی به اعضای شرکت کننده و معرفی مرکز سنجش به عنوان یکی از معتبرترین مراکز آکادمی گفت: افرادی که این دوره را تدریس می کنند افرادی هستند که در عرصه ملی به تیم های ملی کمک می کنند   
وی در ادامه گفت : بحث سازمان های یاد گیرنده از مسائل مهم جهان امروز می باشد وجریان یادگیری یک جریان پویا است و کسانی در این جریان جلوتر می باشند که اطلاعات بیشتری راکسب نمایند.
حمیدی همچنین از برگزاری دوره تربیت مربی بدنساز بطور ویژه در هر رشته ورزشی در آینده خبر داد.
گفتنی است این دوره از 6 لغایت 16 تیر در آکادمی ملی المپیک وپارالمپیک برگزار می شود.
شایان ذکر است دکتر کامبیز کامکاری، دکتر رواسی، دکتر مهرزاد عبادی، دکتر رجبی، دکتر علی آذربایجانی، دکتر مهران تقوی، دکتر جلال فراهانی، دکتر بهرامی نژاد، دکتر فرج زاده، دکتر حمید طباطبائی، دکتر بیات، دکتر محمد علی آذربایجانی ،دکتر پژمان معتمدی ، جواد شفیعی، پیمان فخری، ناصر پیروردی و مهدی چراغی مدرسین این دوره ده روزه در دو بخش تئوری و عملی می باشند.
۶ تیر ۱۳۸۹ ۱۱:۰۰
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید