با حضور دبیرکل کمیته ملی المپیک و سرپرست فدراسیون وزنه برداری برگزار شد: مراسم اختتامیه دوره مربیگری وزنه برداری همبستگی المپیک

با حضور دبیرکل کمیته ملی المپیک و سرپرست فدراسیون وزنه برداری برگزار شد:  مراسم اختتامیه دوره مربیگری وزنه برداری همبستگی المپیک
مراسم اختتامیه دوره مربیگری وزنه برداری " همبستگی المپیک" با حضور دبیرکل کمیته ملی المپیک و سرپرست فدراسیون وزنه برداری در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک وپارالمپیک، مراسم اختتامیه این دوره ظهر امروز سوم خردادماه با حضور بهرام افشارزاده دبیر کل کمیته ملی المپیک، حسین رضا زاده سرپرست فدراسیون وزنه برداری، زابو مدرس مجارستانی، تنی چند از قهرمانان ورزشی و 45 نفر از مربیان وزنه برداری کشور برگزار شد.
در ابتدای این مراسم حسین رضا زاده سرپرست فدراسیون وزنه برداری ضمن ابزار خرسندی از برگزاری این دوره گفت: امیدواریم بتوانیم در شهرهای مختلف این دوره ها را برگزار کنیم تا بتوانیم با تربیت مربیان ورزشکاران خوبی را تحویل جامعه دهیم.
وی همچنین ادامه داد: پس از انجام رایزنی های مختلف در صدد هستیم که این دوره های مربیگری را همه ساله با حضور مدرسین بین المللی در کشور برگزار کنیم.
سرپرست فدراسیون وزنه برداری همچنین افزود: ماهمچنین با فدراسیون جهانی نیز گفتگوهایی را انجام داده ایم تا از ایران شش مربی در دوره های پیشرفته مربیگری شرکت نمایند.
دبیرکل کمیته ملی المپیک نیز در این مراسم گفت: با هماهنگی شورای المپیک آسیا این دوره ها برگزار می شود و ما در پی آن هستیم که با برگزاری این دوره ها و آموزش مربیان دانش مربیان خود را به علم روز دنیا نزدیکتر کنیم.
بهرام افشارزاده در ادامه ضمن ابراز امیدواری برای موفقیت روز افزون وزنه برداران افزود: ما سعی می کنیم از نظر مالی نیازهای فدراسیون را برآورده کنیم و امیدوارم که آقای رضازاده و همکارانشان در زمینه وزنه برداری بتوانند قدمهای خوب و مثبتی را در کشور بردارند.
شایان ذکر است این کلاس از تاریخ 26 اردیبهشت ماه الی 3 خردادماه در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک برگزار شد.
۳ خرداد ۱۳۸۹ ۱۵:۳۴
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید