سالن تمرینات پیشرفته قدرتی آکادمی افتتاح شد / رییس کمیته ملی المپیک : انگیزه، همت، انضباط در تمرینات و امکانات مناسب از ارکان موفقیت ورزشکاران است

سالن تمرینات پیشرفته قدرتی آکادمی افتتاح شد /  رییس کمیته ملی المپیک : انگیزه، همت، انضباط در تمرینات و امکانات مناسب از ارکان موفقیت ورزشکاران است
سالن پیشرفته تمرینات قدرتی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک صبح امروز با حضور روسای کمیته ملی المپیک رسما افتتاح شد.
 به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، مراسم افتتاحیه سالن تمرینات برتر آکادمی صبح امروز یکم خردادماه با حضور مهندس علی آبادی رییس، بهرام افشارزاده دبیر کمیته ملی المپیک، حجت الاسلام و المسلمین یحیی زاده عضو کمیسیون ورزش مجلس شورای اسلامی، دکتر مهرزاد حمیدی رییس آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک و  جمعی از قهرمانان و ورزشکاران تیمهای ملی برگزار شد. 
مهندس محمد علی آبادی رییس کمیته ملی المپیک در این مراسم طی سخنانی  ضمن آرزوی موفقیت برای ورزشکاران اعزامی به بازیهای آسیایی گوانگجو گفت: عوامل مختلفی دست به دست هم می دهد تا ورزشکار برتر را بسازد. انتخاب ورزشکاران زبده و موفق در رشته خود ، ورزشکاری که رشته ورزشی با روح و جسم او مطابقت داشته باشد باید از طریق مربیان با تجربه صورت گیرد.
وی در ادامه گفت: انگیزه، همت و منضبط بودن در تمرینات و تحت فرمان مربی بودن از جمله مشخصات یک ورزشکار خوب است.
رییس کمیته ملی المپیک در ادامه به شاخصه های دیگر موفقیت ورزشکاران اشاره کرد و گفت : وجود فضای مناسب و منطبق با استانداردهای ورزشی که برای ورزشکاران نشاط آور باشد از جمله ارکان موفقیت یک ورزشکار است.
مهندس علی آبادی در بخشی دیگر از سخنان خود افزود: استفاده از خدمات پزشکی و مباحث روانشناسی ورزشی  و همچنین تغذیه در ورزش ملی نقش مهمی در موفقیت ورزشکاران دارد.
رییس کمیته ملی المپیک همچنین ادامه داد: موفقیت در ورزش یک موضوع یک بعدی یا دو بعدی نیست بلکه چند بعدی است و شاخصه های زیادی در این امر دخیل است .
مهندس علی آبادی در پایان افزود: بهره گیری از سالن های ورزشی پیشرفته و همچنین تجهیزات مدرن و به روز دنیا نیاز دنیای قهرمانی است.
رییس کمیته ملی المپیک در پایان از آماده سازی سالن تمرینات پیشرفته قدرتی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک برای تمرینات ویژه و اختصاصی ورزشکاران اعزامی به رقابت های گوانگجو خبر داد. 
۱ خرداد ۱۳۸۹ ۱۲:۲۴
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید