پنجمین اجلاس رادوکا به میزبانی ایران / دکتر رضا قراخانلو : مبارزه با دوپینگ بهتر از گذشته پیش می رود

پنجمین اجلاس رادوکا به میزبانی ایران / دکتر رضا قراخانلو : مبارزه با دوپینگ بهتر از گذشته پیش می رود
رییس دفتر رادوکا در منطقه آسیای میانه بر عملکرد رو به رشد این منطقه نسبت به سالهای گذشته تاکید کرد.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، دکتر قراخانلو رییس رادوکا ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: طی دوره های گذشته در اجلاس رادوکا به میزبانی ایران قدم های خوبی برداشته شد، به خصوص در بخش آموزش افسران کنترل دوپینگ بسیار موثر و خوب بود.
وی ادامه داد: در این دوره نیز دو دوره کلاس آموزش برگزار می شود که TUE ( معافیت های درمانی ) و مدیریت نتایج از جمله این کلاس هاست و پیش بینی می کنیم امسال نیز شاهد نتایج خوبی در روند مبارزه با دوپینگ باشیم.
دکتر قراخانلو تصریح کرد: با آگاهی از این تخصص ها امروزه مبارزه با دوپینگ بهتر پیش می رود و مسئله تنها به رادوکا باز نمی گردد. بلکه خود کشورهای عضو باید همت بیشتری در این مسئله داشته باشند تا کار با سرعت و پیشرفت همراه باشد.
وی افزود : مسئله مبارزه با دوپینگ و توسعه این موضوع در کشورهای عضو رادوکا امروزه از اهمیت بسیاری برخوردار است و باید تلاش بیشتری در راستای اهداف خود انجام دهیم. هر 9 کشور عضو نیز آمادگی لازم برای پیشگیری پدیده شوم دوپینگ را دارند.
رئیس دفتر رادوکا در تهران گفت:‌ رادوکا و وادا نسبت به برگزاری این دو دوره آموزشی در ایران اقدام کرده اند در این دوره نیز نیروهایی از کشورهای عضو در ایران حضور خواهند یافت و تخصص های لازم را به دست می آورند.
شایان ذکر است چهارمین اجلاس رادوکا و دوره های آموزشی بین المللی با حضور نمایندگانی از 9 کشور آسیای مرکزی و مدرسین سازمان جهانی مبارزه با دوپینگ (وادا) و با سخنرانی مهندس محمد علی آبادی ریاست سازمان تربیت بدنی صبح فردا سه شنبه 16 مهرماه افتتاح خواهد شد.
۱۵ مهر ۱۳۸۷ ۱۱:۳۳
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید