مدیران باشگاه های کشور عراق در دوره مدیریت فوتبال واصول باشگاهداری

مدیران باشگاه های کشور عراق در دوره مدیریت فوتبال واصول باشگاهداری
دوره مدیریت فوتبال واصول باشگاهداری با حضور مربیان، داوران و مدیران باشگاههای کشور عراق زیر نظر اساتید فدراسیون فوتبال آغاز شد.
به گزارش روابط عمومی اکادمی ملی المپیک وپارالمپیک، فدراسیون فوتبال کشورمان و مرکز مدیریت ورزشی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک بر اساس تفاهم نامه فی مابین دو کشور ایران و عراق دوره های آموزشی مدیریت، آموزش مربیگری و داوری را برگزار می کند.
در دوره مدیریت باشگاه های ورزشی فوتبال که طی هشت روز از تاریخ 11 لغایت 18 در آکادمی ملی المپک وپارالمپیک برگزار شده است، 18 نفر از مربیان، داوران و مدیران باشگاه های عراق حضور دارند.
در مراسم افتتاحیه این دوره که صبح امروز10 اردیبهشت ماه با حضور دکتر مهرزاد حمیدی رئیس آکادمی ملی المپیک، هوشنگ نصیرزاده مدرس رسمی فدراسیون فوتبال، مرتضی محصص رئیس کمیته آموزش فدراسیون فوتبال ودکتر بیگدلی عضواتحادیه فوتبال انجام شد، پس از معرفی این اساتید برنامه های این دوره معین گردید.
هوشنگ نصیرزاده نیز به عنوان یکی از مدرسین این دوره نحوه برگزاری این کلاس ها و فنون تدریس را طبق استانداردهای بین المللی بیان نمود.
گفتنی است که شرکت کنندگان پس از گذراندن این دوره، در دوره های مربیگری و داوری که در خردادماه برگزار می شود، شرکت خواهند نمود.
برنامه توسعه ای فیفا، طرح های تجاری و تولیدی در فوتبال، اصول ساخت استادیوم ها، مدیریت رویدادهای ورزشی و کنترل دوپینگ و باشگاهداری ازجمله عناوینی است که در این دوره مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
شایان ذکر است دکتر مهرزاد حمیدی رئیس آکادمی ملی المپیک، هوشنگ نصیرزاده مدرس رسمی فدراسیون فوتبال ودکتر بیگدلی عضواتحادیه فوتبال مدرسین این دوره می باشند.
۱۱ اردیبهشت ۱۳۸۹ ۱۰:۳۷
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید