Free Fight: the ultimate guide to no holds barred fighting

در حوزه ورزش های رزمی، نبرد آزاد یا مخلوطی از ورزش های رزمی (مبارزات بدون مانع) روز به روز بیشار رواج پیدا می کند.
Free Fight: the ultimate guide to no holds barred fighting/Christian Braun _Oxford :Meyer & Meyer Sport:2008
 با وجود برخی از استثناء ها، همه تکنیک های ضربه زدن، مشت زدن، ضربه زدن باپا، ضربه های پرتابی، Levering، و کارهای زمینی مربوط به انواع هنرها و ورزش های رزمی که در مبارزه آزاد مجاز است، در این کتاب آمده است.
برای هر کسی که می خواهد در مبارزه موفق شود، لازم است که آگاهی کافی از مبارزه در هنگام ایستادن و مبارزه کردن داشته باشند (از جمله Kickboxing یا Muay thai )، ورزش های زمینی (از جمله Jiu-Jitsu برزیلی یا Luta Livre).
کریستین براون، فردی ماهر در ورزش های رزمی است و به شما روشی واقع بینانه برای حفظ شانس هایتان در ورزش رزمی و بهتر کردن آن را می آموزد. علاوه بر توصیف تکنیک های مبارزه در فواصل مختلف، جابه جا شدن از حالت ایستاده به حالت مبارزه روی زمین و تکنیک های مبارزه زمینی هم آمده است. نحوه ایستادگی در برابر انواع ضربه ها و فنون ذکر شده است.
در کتاب مبارزه آزاد، یک کتاب راهنمای استاندارد در دست دارید که در آن کریستین براون همه تکنیک ها به طور مفصل و قدم به قدم در 1300 تصویر توصیف داده شده است. اجرای صحیح حرکات در همه تصاویر توضیح داده شده است و فنون مبارزان در همه سطوح و با انواع روش ها به تصویر کشیده شده است.  
۲۷ شهریور ۱۳۸۷ ۱۰:۴۲
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید