جهت حضور قدرتمند در مسابقات جهانی " ملی پوشان دراگون بت تست دادند

جهت حضور قدرتمند در مسابقات جهانی " ملی پوشان دراگون بت تست دادند
ملی پوشان دراگون بوت صبح امروز تست آمادگی جسمانی دادند.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، 23 نفر از ملی پوشان دراگون بوت با حضور در مرکز سنجش و توسعه قابلیتهای جسمانی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک زیر نظر کمک مربی تیم رضا تیرگر و کارشناسان این مرکز تست دادند. 
محسن غفرانی کاپیتان تیم در گفتگوی کوتاهی در خصوص این تست گفت : این اولین تست آمادگی جسمانی این تیم در مرحله دوم اردوی آماده سازی است . این اردو از تاریخ اول تیرماه آغاز و تا 24 تیرماه در مجموعه ورزشی آزادی ادامه خواهد داشت.
وی ادامه داد: این تیم خود را برای حضور در مسابقات جهانی که از تاریخ 28 مردادماه لغایت 10 شهریور ماه در شهر پراگ کشور چک برگزار می شود آماده می کند.
غفرانی ضمن بیان این مطلب که این اولین حضور این تیم در مسابقات جهانی است گفت : ما تمرینات سخت و منظمی را پشت سر گذاشتیم و در آخرین رکوردگیری که انجام دادیم توانستیم به رکوردی نزدیک به رکورد جهانی دست پیدا کنیم .
وی افزود: امیدواریم در دو ماده 200 متر و 2 کیلومتر بتوانیم مدال خوش رنگی از این دوره از مسابقات کسب کنیم.
کاپیتان تیم دراگون ادامه داد: سومین مرحله از اردوی آمادگی این تیم از یکم لغایت 25 مردادماه برگزار می شود و به منظور کسب آمادگی بیشتر و تا قبل از اعزام، مسابقاتی با نمایندگان استانها خواهیم داشت.
غفرانی ضمن اشاره به کسب مقام سومی در مسابقات آسیایی توسط این تیم گفت : پس از این مسابقات، ما خود را برای حضور قدرتمند در مسابقات آسیایی گوانگجو آماده خواهیم کرد. 
۱۰ تیر ۱۳۸۸ ۱۰:۲۱
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید