سید میلاد تقوی برای مدت چهار سال به عنوان رئیس فدراسیون والیبال انتخاب شد

سید میلاد تقوی برای مدت چهار سال به عنوان رئیس فدراسیون والیبال انتخاب شد
در پایان مجمع انتخاباتی فدراسیون والیبال که صبح امروز در سالن استاد فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شد، سید میلاد تقوی با کسب اکثریت آراء به عنوان رئیس انتخاب شد.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک، مجمع انتخاباتی فدراسیون والیبال از ساعت 10 امروز به ریاست سید محمد شروین اسبقیان معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزیر ورزش و جوانان در سالن استاد فارسی آکادمی ملی المپیک آغاز شد.
پس از صحبت های محسن ترابی دبیر مجمع و در ادامه مشخص شدن ناظرین بر فرآیند انتخابات، محمود افشاردوست، پیمان اکبری، سیدمیلاد تقوی، محمد منصوری و امیرحسین منظمی پنج نامزد تصدی پست ریاست فدراسیون والیبال اجازه یافتند تا به ارائه برنامه‌های خود بپردازند.
در ادامه و با اعلام انصراف امیرحسین منظمی و پیمان اکبری و عدم حضور محمد منصوری دیگر کاندیدای این مجمع انتخاباتی، سید میلاد تقوی و محمود افشاردوست دو نامزد باقی مانده هر کدام به مدت 10 دقیقه به ارائه برنامه‌های خود را پرداختند.
در نهایت 67 عضو این مجمع انتخاباتی آرای خود را به صندوق انداختند که پس از شمارش آراء، سید میلاد تقوی با کسب 61 رأی به عنوان رئیس فدراسیون والیبال انتخاب شد.
محمود افشاردوست نیز 6 رأی از آرای مأخوذه را از آن خود کرد.
۲۶ اسفند ۱۴۰۲ ۱۱:۴۷
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید