با هدف حضور در مسابقات گرند اسلم و قهرمانی آسیا: پیگیری اردوهای آماده سازی تیم ملی جودو در آکادمی ملی المپیک

با هدف حضور در مسابقات گرند اسلم و قهرمانی آسیا: پیگیری اردوهای آماده سازی تیم ملی جودو در آکادمی ملی المپیک
سومین مرحله از اردوهای آماده سازی تیم ملی جودو بزرگسالان از صبح امروز در آکادمی ملی المپیک آغاز و تا 28 اسفند ماه ادامه خواهد داشت.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک، در پایان مسابقات قهرمانی بزرگسالان کشور که به میزبانی بوشهر برگزار شد، 30 ورزشکار برتر مسابقات به نخستین مرحله از اردوهای آماده سازی این تیم دعوت شدند.
در ادامه و پس از برگزاری دو مرحله اردو که به میزبانی آکادمی ملی المپیک برگزار شد، از صبح امروز و پس از انجام آزمون ترکیبات بدنی که با حضور اعضای تیم ملی جودو برگزار شد، سومین مرحله از این اردوها با حضور 23 جودوکار منتخب کادرفنی در مجموعه آکادمی آغاز شده است. این دور از تمرینات جودوکاران ملی پوش تا 28 اسفندماه ادامه خواهد داشت.
اعضای کادرفنی و سرپرستی تیم ملی جودو در این اردو عبارتند از: حسین قمی (سرمربی)، ایوب رستمی و حامد ملک محمدی (مربیان)، محمدرضا رحیمی (بدنساز) و محمدرضا غفاری (سرپرست اردو).
شایان ذکر است اردوی نهایی و متصل به اعزام این تیم در ایام نوروز و به میزبانی آکادمی ملی المپیک پیگیری خواهد شد.
گفتنی است مسابقات گرند اسلم آنتالیا از 10 فروردین 1403 آغاز خواهد شد و در ادامه از 28 فروردین سال آینده، جودوکاران ملی پوش در مسابقات جودو قهرمانی آسیا که به میزبانی هنگ کنگ برگزار می شود حضور خواهند یافت.

 
۱۵ اسفند ۱۴۰۲ ۱۳:۰۹
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید