المپیکی های تیم ملی تیراندازی در آزمون های آمادگی جسمانی آکادمی ملی المپیک

المپیکی های تیم ملی تیراندازی در آزمون های آمادگی جسمانی آکادمی ملی المپیک
چهار عضو تیم ملی تیراندازی در دو بخش آقایان و بانوان که موفق به کسب سهمیه حضور در المپیک پاریس 2024 شده اند صبح امروز و با حضور در آکادمی ملی المپیک در آزمون های آمادگی جسمانی و آزمون گازهای تنفسی حضور یافتند.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک، فاطمه امینی در مسابقات آسیایی اندونزی و شرمینه چهل امیرانی در قهرمانی جهان باکو در رشته تفنگ، هانیه رستمیان ملی پوش تپانچه در مسابقات قهرمانی جهان مصر و محمد بیرانوند در مسابقات قهرمانی آسیا که به میزبانی کویت برگزار شد در اهداف پروازی چهار ملی پوش تیراندازی هستند که در آزمون های مذکور حضور پیدا کردند.
عناوین این آزمون ها عبارت بودند از: قدرت پنجه، آزمون گازهای تنفسی، بارفیکس خوابیده، تست تعادل، وینگیت دست و پا و آزمون ارزیابی ترکیبات بدن.
گفتنی است از تیراندازان علاوه بر آزمون های مذکور، پنج دقیقه پس از آزمون وینگیت دست، تست لاک تات نیز گرفته شد.
شایان ذکر است تمرینات آماده سازی این تیم در فدراسیون تیراندازی (مجموعه ورزشی آزادی) در حال پیگیری است.
مریم طالبی (سرمربی) و سولماز نقی لو (مربی) تفنگ بانوان، نصر اصفهانی (سرمربی) و مریم سلطانی (مربی) در تپانچه بانوان و نریمان نیک خو نیز به عنوان سرمربی هدایت تیم اهداف پروازی را در این تمرینات بر عهده دارند.
لازم به ذکر است اعضای تیم ملی تیراندازی، برای بالا بردن تعداد سهمیه های این رشته ورزشی در المپیک پاریس، اردیبهشت ماه سال آینده مسابقات کسب سهمیه ای که به میزبانی کشور برزیل برگزار خواهد شد را پیش رو دارند.  


    
۱۳ اسفند ۱۴۰۲ ۱۴:۱۶
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید