در اولین اردوی تمرینی: بوکسورهای جوان در تستهای سنجش شرکت کردند

در اولین اردوی تمرینی:  بوکسورهای جوان در تستهای سنجش شرکت کردند
تیم ملی بوکس جوانان با حضور در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک تست دادند.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، حسین نهرودی سرمربی تیم ملی بوکس جوانان در خصوص نفرات حاضر در این تست واردوی تمرینی گفت: پس از چندماه اولین اردوی تیم ملی جوانان از روز گذشته دراستادیوم شیرودی آغاز شده است و هم اکنون شش نفر به این اردو دعوت شده اند.
وی ادامه داد: این شش نفر از بهترین های مسابقات نوجوانان و جوانان کشور هستند. که سه نفر از این نفرات در مسابقات جهانی ارمنستان خوش درخشیدند.
نهرودی در ادامه به برگزاری اردوی جوانان پس از چندین ماه اشاره کرد و افزود: اگر ما بخواهیم تیم بزرگسالان قوی داشته باشیم لازمه آن سرمایه گذاری در تیم های نوجوانان و جوانان است، به همین دلیل با توجه به نظر فدراسیون اردوی این تیم با دعوت از بهترین ها آغاز شد . البته نفرات بیشتری به تیم دعوت خواهند شد.
مربی باسابقه بوکس کشورمان ضمن اشاره به مسابقات پیش روی تیم گفت: با توجه به برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا در بهمن ماه سالجاری در تهران این تیم خود را برای حضور قدرتمند در این رقابتها آماده می کند و تا قبل از این مسابقات در چندین تورنمنت جهانی نیز شرکت خواهد کرد.
وی ادامه داد: تورنمنت جوانان اوکراین هفتم تیرماه در این کشور برگزار خواهد شد که این رقابت با توجه به حضور کشورهای بلوک شرق و آسیایی یکی از معتبرترین تورنمنت ها می باشد.
وی در پایان ضمن اشاره به وضعیت نامطلوب اسکان و تغذیه در ورزشگاه شیرودی گفت: با توجه به تداخل اردوهای تیم بزرگسالان با جوانان نتوانستیم این اردو را در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک برگزار کنیم و مجبور به برگزاری این اردو در ورزشگاه شیرودی شدیم اما متاسفانه وضعیت اسکان و تغذیه مناسب نیست که امیدواریم این وضعیت با رسیدگی فدراسیون بهتر شود.
۱۸ خرداد ۱۳۸۸ ۰۹:۴۰
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید