جهت حضور قدرتمند در دومین دوره مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی " بانوان ملی پوش کاراته تست دادند

جهت حضور قدرتمند در دومین دوره مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی "  بانوان ملی پوش کاراته تست دادند
تیم ملی کاراته بانوان جهت حضور قدرتمند در دومین دوره مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک تست دادند.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، 16 نفر از بانوان ملی پوش تیم کاراته که خود را برای شرکت در دومین دوره مسابقات کشورهای اسلامی آماده می کنند صبح روز دوشنبه 11 خردادماه در مرکز سنجش و توسعه قابلیتهای جسمانی زیر نظر خانمها فرخ ناز ارباب و مریم مشیری مربیان تیم تستهای آمادگی جسمانی دادند.
خانم باقری مدیر تیم ملی کاراته بانوان در خصوص نفرات حاضر در اردو گفت: در اولین اردوی تدارکاتی این تیم 30 نفر به اردو دعوت شدند که پس از انجام مسابقات درون اردویی و با نظر مربیان در حال حاضر 16 نفر در پنجمین اردوی تدارکاتی حضور دارند .
وی ادامه داد: نفرات نهایی این تیم پس از انجام مسابقات تدارکاتی که احتمالا اواخر تیرماه در کشور مالزی و یا مرداماه در کشور چین برگزار می شود اعلام خواهند شد.
باقری در ادامه در خصوص وضعیت آمادگی جسمانی تیم گفت : این ملی پوشان که از استانهای تهران، شیراز، اصفهان، گیلان، مازندران و کرمانشاه می باشند در این اردو که در مجموعه ورزشی آزادی برگزار شده است دو روز در هفته به انجام تمرینات فنی و چهار روز نیز به انجام تمرینات بدنسازی می پردازند.
وی در پایان به مهمترین رقیبان این تیم در دومین دوره مسابقات کشورهای اسلامی اشاره کرد و افزود: سوریه، سنگال، آذربایجان و مالزی از مهمترین رقیبان این تیم در این دوره از رقابت ها می باشد .
۱۱ خرداد ۱۳۸۸ ۱۲:۰۵
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید