آسمان خراش های نوجوان تست دادند

آسمان خراش های نوجوان تست دادند
ورزشکاران حاضر در چهارمین مرحله از اردوهای آماده سازی تیم ملی بسکتبال نوجوانان پسر در آزمون های آمادگی جسمانی آکادمی ملی المپیک شرکت کردند.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک، اردوی استعدادیابی تیم ملی بسکتبال نوجوانان در بخش پسران با حضور بیش از 300 بازیکن از آبان ماه سال گذشته و با هدف حضوری موفق در مسابقات بسکتبال قهرمانی نوجوانان آسیا آغاز شد.
در ادامه و پس از برگزاری سه مرحله اردوی انتخابی در سال گذشته، 25 بسکتبالیست نوجوان جواز حضور در چهارمین مرحله از اردوهای آماده سازی این تیم را کسب کردند که از ابتدای سال 1402 تمرینات خود را زیر نظر محمدرضا اسلامی سرمربی این تیم در سالن بسکتبال مجموعه ورزشی آزادی پیگیری می کنند.
پویان شیروانی، محمد درگی، کیان مهرکوچکی، آرین زیلایی، عادل عقیلی، عرفان اسلامی، واشل نوامسر، امیرحسین یزدیانی، امیرعلی کارگر، مانی منوچهری، دانا دادوند، آرین عدالت فر، پرهام باقرزاده، سهیل سلیمان نژاد، پارسا وفایی، ابوالفضل یوسفی، سینا محمدی، آریا آب شیرین، پرهام بزرگ پور، بنیامین محمدی، پویان خسروان، محمد شمس، کامیار محمدی و مازیار ملکوتی اردونشینان تیم ملی بسکتبال زیر 16 سال را در این مرحله از اردوها تشکیل می دهند.
مسابقات بسکتبال قهرمانی آسیا در رده سنی نوجوانان، اواخر شهریورماه سال جاری و به میزبانی دوحه قطر برگزار خواهد شد و چهار تیم اول این مسابقات جواز حضور در مسابقات جهانی این رده سنی را به دست خواهند آورد.
گفتنی است تیم ملی بسکتبال نوجوانان علاوه بر مسابقات قهرمانی آسیا، مسابقات بسکتبال غرب آسیا را نیز پیش رو دارند که تا امروز مکان و زمان دقیق این رویداد مشخص نشده است.
۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ ۱۳:۱۶
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید