اسکیت بازان سرعت و اینلاین فری استایل آقایان در آزمون های آمادگی جسمانی

اسکیت بازان سرعت و اینلاین فری استایل آقایان در آزمون های آمادگی جسمانی
صبح امروز اردونشینان تیم های ملی اسکیت سرعت واینلاین فری استایل آقایان که خود را برای حضور در بازی‌های آسیایی هانگژو آماده می کنند، با حضور در آکادمی ملی المپیک تست آمادگی جسمانی دادند.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک، محسن هنرجو مدیر تیم های ملی فدراسیون اسکیت که به همراه اعضای این دو تیم در مرکز سنجش و توسعه قابلیت های جسمانی آکادمی ملی المپیک حضور یافته بود در خصوص اردوها و مسابقات پیش روی این دو تیم گفت: 10 عضو تیم ملی اسکیت سرعت به همراه 4 ملی پوش اینلاین فری استایل که تا کنون 9 مرحله اردوی آماده سازی خود را برای حضور در بازی های آسیایی هانگژو پشت سر گذاشته اند حاضرین در آزمون های امروز را تشکیل دادند.
وی با بیان اینکه تمرینات آماده سازی تیم سرعت در مجموعه ورزشی آزادی و تیم اینلاین فری استایل در مجموعه ورزشی انقلاب پیگیری می شود افزود: 4 اسکیت باز در ماده سرعت و 2 ورزشکار در بخش فری استایل به بازی های آسیایی هانگ ژو اعزام خواهند شد.
هنرجو، تیم های ملی اسکیت اعزامی به بازی های آسیایی را از شگفتی سازان این بازی ها عنوان کرد و ابراز داشت: ما در هر دو ماده سرعت و اینلاین فری استایل از قهرمانان عنوان داری بهره می بریم که مطمئناً می‌توانند مدال های رنگارنگی را برای کاروان اعزامی ایران به این بازی ها به ارمغان بیاورند.
مدیر تیم های ملی اسکیت در ادامه و در خصوص مسابقات پیش روی این دو تیم اطهار داشت: تیم ملی اسکیت سرعت علاوه بر بازی های آسیایی، تیرماه کاپ آزاد ایتالیا و در شهریورماه سال جاری نیز مسابقات جهانی این رشته ورزشی را پیش رو دارند.
وی افزود: تیم اینلاین فری استایل نیز که در ترکیب خود از رضا لسانی رکورد دار جهان، امیر محمد سواری نایب قهرمان جهان، سبحان خسروانی پدیده جوان و محمد امین عباسیان دیگر عنوان دار این رشته ورزشی بهره می برد، در سال جاری و جهت حضور در کاپ های آزاد  ایتالیا و فرانسه به این دو کشور اعزام خواهند شد.
وی اعضای تیم ملی اسکیت سرعت را نیز به شرح زیر اعلام کرد:
امیر بهزادی، محمد سروش مهر، کیارش شاه محمدی، محمد امین حیدری، امیر گورکی، آزاد همتی،
محمد امین غزنوی، مهیار فرج زاده، مهدی فروتن و آروین نجفی.
هنرجو همچنین دلیل غیبت میلاد صالحی دیگر ملی پوش تیم سرعت در آزمون های امروز را حضور این دورزشکار در مسابقات بین المللی هلند عنوان کرد.
           مدیر تیم های ملی اسکیت در پایان ضمن قدردانی از حمایت های وزارت ورزش و جوانان و همچنین کمیته ملی المپیک، درخشش تیم های ملی اسکیت در بازی های آسیایی و مسابقات پیش رو را در گرو حمایت های بیشتر این دو متولی ورزش کشور عنوان داشت.
۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ ۱۲:۵۰
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید