نشست مشترک مسئولین آکادمی ملی المپیک و تربیت بدنی وزارت نفت

نشست مشترک مسئولین آکادمی ملی المپیک و تربیت بدنی وزارت نفت
با حضور علیرضا پاکدل سرپرست آکادمی ملی المپیک و اسماعیل کبوتران رئیس سیاست گذاری و برنامه ریزی اداره کل سلامت و تربیت بدنی وزارت نفت، نشستی مشترک در خصوص همکاری های آموزشی ویژه این وزارت خانه برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک، محور اصلی این نشست که بنا به درخواست تربیت بدنی وزارت نفت و در محل آکادمی ملی المپیک برگزار شد، نحوه مشارکت و همکاری آکادمی در برگزاری برنامه ها و دوره‌های آموزشی_ورزشی ویژه این وزارت خانه بود.
همچنین مقرر شد با توجه به نیاز حوزه ورزش وزارت نفت به ارتقاء دانش علمی و عملیاتی در بین روسا و سرپرستان بخش تربیت بدنی وزارت خانه مذکور، برنامه آموزشی مدونی از سوی آکادمی تعریف و تنظیم شود.
گفتنی است علاوه بر علیرضا پاکدل و اسماعیل کبوتران، خانم دکتر ناهید کریمی معاونت آموزشی و پژوهشی و خانم مریم جعفری مدیر مرکز آموزش و پژوهش آکادمی ملی المپیک به همراه دو نفر از کارشناسان تربیت بدنی وزارت نفت نیز حضور داشتند.
شایان ذکر است تربیت بدنی وزارت نفت با این نگاه که آکادمی در بالاترین سطح آموزش در سازمان های المپیکی می تواند برای توسعه و ارتقاء عملکرد ورزشی افراد دست اندکار این وزارت خانه (مانند مربیان و ورزشکاران) گام های موثری را بر دارد درخواست برگزاری این نشست را ارائه نموده است.







۳۰ فروردین ۱۴۰۲ ۱۳:۴۰
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید