جودوکاران جوان تست دادند

جودوکاران جوان تست دادند
30 جودوکار دعوت شده به نخستین مرحله از اردوهای آماده سازی تیم ملی جودو جوانان در آزمون های آمادگی جسمانی آکادمی ملی المپیک حضور یافتند.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک، ایوب رستمی سرمربی تیم ملی جودو جوانان در خصوص این اردو و آزمون های مذکور گفت: نفرات برتر و واجد شرایط تیم های ملی نوجوانان در سنوات گذشته به همراه برترین‌های مسابقات جودو قهرمانی کشور در رده سنی جوانان که مهرماه 1401 و به میزبانی بوشهر برگزار شد جهت حضور در نخستین مرحله از اردوهای آماده سازی این تیم دعوت شدند.
وی افزود: به منظور شناخت کامل کادرفنی از میزان آمادگی جسمانی این نفرات، دعوت شدگان به اردو در نخستین روز از اردوی مذکور در آزمون های آمادگی جسمانی مرکز سنجش و توسعه قابلیت های جسمانی آکادمی ملی المپیک شرکت کرده و از صبح امروز تمرینات این تیم در دو نوبت صبح و بعدازظهر به میزبانی آکادمی جودو (واقع در مجموعه ورزشی آزادی) آغاز خواهد شد.
رستمی در خصوص رویدادهای پیش روی تیم ملی جودو جوانان گفت: تحریم و تعلیق ظالمانه ای که جودو ایران با آن روبرو است شهریور ماه سال جاری به اتمام خواهد رسید که بلافاصله ما در مهرماه 1402 مسابقات جودو قهرمانی آسیا را پیش رو داریم که این مسابقات در کشور عربستان برگزار خواهد شد.
وی در ادامه اظهار داشت: البته پیش از این مسابقات، دور برگشت مسابقات لیگ قاره ای روسیه از 18 اردیبهشت ماه آغاز می شود که تیم ایران در دو رده سنی بزرگسالان و جوانان (در قالب یک تیم) در این رویداد حضور پیدا می‌کند و در ادامه اعضای این تیم در اردویی مشترک با تیم جودو روسیه در شهر سوچی شرکت خواهند کرد.
شایان ذکر است علاوه بر ایوب رستمی سرمربی این تیم، محمدرضا غفاری، علیرضا مدنی، مسلم رحیمی، احمدرضا عیدی، محمدرضا رحیمی و ناصر ناصری پور به عنوان مربی، قهرمانی به عنوان بدنساز و دکتر ابراهیمی فیزیوتراپ این تیم دیگر اعضای کادرفنی، بدنسازی و پزشکی این تیم را تشکیل می دهند.
 
۲۷ فروردین ۱۴۰۲ ۱۳:۴۸
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید