کبدی کاران جوان تست دادند

کبدی کاران جوان تست دادند
ورزشکاران حاضر در چهارمین مرحله از اردوهای آماده سازی تیم ملی کبدی جوانان در آزمون های آمادگی جسمانی آکادمی ملی المپیک حضور یافتند.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک، اعضای تیم ملی کبدی جوانان در بخش پسران که اسفندماه سال جاری مسابقات جهانی این رده سنی را به میزبانی شهر ارومیه پیش رو دارند، دوشنبه 17 بهمن و در آخرین روز از چهارمین مرحله از اردوهای آماده سازی این تیم تست آمادگی جسمانی دادند.
امیرحسین اجلالی، مهدی بهرامی، امیرحسین تقی پور، محمدجواد حسینی، محسن خادمی، علی سورتچی، امیرعباس سیاح کوهی، علی صمدی، امیرمحمد ظفردانش، امیررضا علی اکبری، جواد محمدی، میلاد مهاجر، علی میرزایی، علیرضا میرزاییان، امیرحسن نوروزی و علی هادی نفرات حاضر در این مرحله از اردوهای تیم ملی کبدی جوانان را تشکیل دادند.
شایان ذکر است اردوی نهایی کبدی کاران جوان از 24 بهمن آغاز و تا آغاز مسابقات جهانی ادامه خواهد داشت.
دومین دوره مسابقات کبدی جوانان جهان در حالی از ابتدای اسفندماه آغاز خواهد شد که تیم ایران در دور گذشته این رقابت ها که به میزبانی کیش برگزار شد با اقتدار به مقام نخست دست یافت.
لازم به ذکر است نواب تازه قلعه به عنوان سرمربی، رضا کمالی مقدم به عنوان مربی، محمد ناصری مربی بدنساز،
ولی باقری سرپرست تیم و ناصر شکری مدیر تیم های ملی کبدی آقایان، اعضای کادرفنی و سرپرستی این تیم در اردوهای آماده سازی را تشکیل می دهند.
۱۸ بهمن ۱۴۰۱ ۱۳:۵۹
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید