دوره آموزشی رهبری و مدیریت در ورزش زنان (جانشین پروری) آغاز شد

دوره آموزشی رهبری و مدیریت در ورزش زنان (جانشین پروری) آغاز شد
دوره آموزشی رهبری و مدیریت در ورزش زنان (جانشین پروری) صبح امروز و با حضور دکتر مهین فرهادی زاد نایب رئیس کمیته ملی المپیک و رئیس کمیسیون زنان و ورزش، دکتر سارا مهرانی مدیر واحد المپیک سولیداریتی کمیته ملی المپیک و همچنین شرکت کنندگان این دوره در سالن استاد فارسی آکادمی ملی المپیک آغاز شد.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک، این دوره که شرکت‌کنندگان آن را نواب رئیس و دیگر مسئولین خانم فدراسیون‌های ورزشی، نخبگان ورزشی، اساتید دانشگاهی و مدیران خانم وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک تشکیل می‌دهند، طی هفت جلسه آموزشی برنامه ریزی شده است که صبح امروز نخستین جلسه آن برگزار شد.
سرپرستی تیم ها و کاروان های ورزشی زنان، تفکر راهبردی در ورزش زنان (آینده نگری و آینده نگاری) و مدیریت راهبردی در ورزش زنان عناوین سرفصل های نخستین جلسه از این دوره آموزشی را تشکیل دادند که توسط دکتر محمدرضا دهخدا، دکتر علیرضا الهی و دکتر حسین اکبری یزدی به شرکت کنندگان ارائه شد.
گفتنی است این دوره آموزشی که از صبح امروز آغاز شد، طی روزهای 25 دی، 9 بهمن، 23 بهمن، 7 اسفند، 21 اسفند و 27 فروردین ماه 1402 پیگیری خواهد شد.
از دیگر سرفصل های این دوره که طی شش جلسه آتی به آن پرداخته خواهد شد عبارتند از:
 خلاقیت و کسب و کارهای ورزشی، دستور کار  IOCدر حوزه عدالت جنسیتی، توسعه پایدار در ورزش زنان، مدیریت فرهنگی در ورزش زنان، حفاظت و امنیت ورزشکاران زن، مدیریت ورزش اقتصادی و اقتصاد در ورزش، مدیریت منابع انسانی در ورزش زنان، ارتباطات اثربخش، مدیریت ورزش زنان با رویکرد عبور از سقف شیشه¬ای، ملاحظات مدیریتی در حوزه ورزش قهرمانی زنان، انتقال شغلی ورزشکاران، برندسازی در ورزش زنان، نقش رسانه در ورزش زنان، سواد فضای مجازی با رویکرد آینده، مهارت های روانی رهبران در ورزش و انتقال تجارب مدیریتی.



۱۱ دی ۱۴۰۱ ۱۴:۱۱
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید