رییس ورزش کویت : فعالیت های آکادمی المپیک ایران تجربه بسیارخوبی برای کشورهای منطقه است / از مشاوره آکادمی ایران برای ساخت آکادمی کویت بهره خواهیم برد

رییس ورزش کویت : فعالیت های آکادمی المپیک ایران تجربه بسیارخوبی برای کشورهای منطقه است  /   از مشاوره آکادمی ایران برای ساخت آکادمی کویت بهره خواهیم برد
رییس ورزش کشور کویت و هیات همراه بعداز ظهر روز گذشته از آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک بازدید کرد.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، فیصل الجزاف مسئول ورزش و جوانان کشورکویت و هیات همراه پس از بازدید از بخش های مختلف این مجموعه و آشنایی با فعالیت های این مراکز با دکتر واعظ موسوی مدیر مرکز روانشناسی ورزشی و نماینده رییس آکادمی ملاقات کرد.
در این جلسه فیصل الجزاف ضمن ابراز خرسندی از این دیدار گفت: برای من بازدید از این آکادمی و تسهیلات آن بسیار دارای اهمیت بود. ایران یکی از کشورهای پیشرفته در منطقه می باشد و این تشکیلات نشان از این باشد که این کشور راه درستی را برای موفقیت و پیشرفت انتخاب کرده است.
وی ادامه داد: ما امیدواریم بتوانیم از مشاوره این آکادمی در ساخت آکادمی کویت بهره ببریم، آکادمی المپیک ایران و فعالیت های آن تجربه بسیار خوبی برای کشور های منطقه می باشد و این کشورها می توانند از این تجربیات بهره کافی را ببرند.
دکترواعظ نیزدر این جلسه ضمن بیان این مطلب که ما به تمامی کشورهای منطقه آمادگی خود را برای ارائه هرگونه همکاری در زمینه های مختلف اعلام نموده ایم تصریح کرد: پس از بازدید شیخ احمد الصباح رییس شورای المپیک آسیا از آکادمی مقررشد تا مشاوران روانشناسی آکادمی به کویت اعزام شوند تا در سازمان ورزشی کویت به فعالیت بپردازند.
وی همچنین ادامه داد: این آکادمی از پتانسیل بسیار خوبی برای ارائه خدمات در زمینه های گوناگونی از جمله پزشکی ورزشی، مدیریت و روانشناسی ورزشی و... برخوردار است و حتی می توان با استفاده از امکانات اسکان این مجموعه نسبت به برگزاری کلاسهای تئوری و عملی در این مجموعه اقدام کرد.
دکتر واعظ خاطر نشان کرد: کیفیت دوره هاییکه در آکادمی برگزار می شود با دوره های مشابه در اروپا برابری می کند در حالیکه هزینه برگزاری این دوره ها در اروپا بسیار بیشتر می باشد .
۱۵ اردیبهشت ۱۳۸۸ ۱۳:۱۲
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید