اختتامیه دوره مربیگری هندبال درجه C جهانی در آکادمی ملی المپیک برگزار شد

اختتامیه دوره مربیگری هندبال درجه C جهانی در آکادمی ملی المپیک برگزار شد
مراسم اختتامیه دوره مربیگری درجه C جهانی هندبال ظهر جمعه ۱۱ آذر ماه و با حضور علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون، افسانه دهقانی نایب رئیس بانوان، امیر ثابتی ارزیاب آموزشی فدراسیون‌های ورزشی، فرید علیمردانی مسئول کمیته آموزش فدراسیون هندبال، مدرسین و مربیان حاضر در این دوره در سالن استاد فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون هندبال، پاکدل رئیس فدراسیون هندبال در مراسم اختتامیه این دوره که برای نخستین بار در ایران برگزار شد ابراز داشت: ما به دنبال توسعه هندبال در تمامی نقاط کشور هستیم و یکی از مهم‌ترین برنامه‌های فدراسیون نگاه ویژه به بحث آموزش و مربیان است به همین منظور تلاش کردیم از همه استان‌ها، مربیان ملی خصوصاً در بخش بانوان حضوری پررنگ در این دوره داشته باشند.
وی ضمن اشاره به این موضوع که بر روی نقاط کم برخوردار سرمایه‌گذاری خوبی صورت گرفته و خروجی این قبیل دوره ها به توسعه هندبال کشور کمک خواهد کرد افزود: جناب آقای حبیبی یک ظرفیت برای هندبال ایران و آسیا به شمار می‌رود و حضور ایشان به عنوان مدرس دوره C جهانی اتفاق خوبی برای هندبال ایران بود. پاکدل با ابراز امیدواری از بهره‌گیری نتایج این کلاس در سراسر کشور اظهار داشت: از مربیان شرکت کننده در این دوره می‌خواهم خروجی این کلاس را در سراسر کشور پیاده کنید و به توسعه هندبال در استان‌های خود کمک کنید.
وی با تأکید بر ظرفیت بالای مربیان ایرانی اضافه کرد: ظرفیت مربیان ما بسیار بالاست و با مربیان ایرانی تیم ملی نوجوانان ما موفق شد نایب قهرمان آسیا شده و با همین مربیان ایرانی در هندبال ساحلی نوجوانان قهرمان به مقام جهانی رسیدیم.
رئیس فدراسیون هندبال افزود: ما شهامت استفاده از مربیان ایرانی در تیم‌های ملی را داشته و داریم. از مربیان همین جمع و از ظرفیت مربیان این کلاس در تیم‌های ملی بهره برده‌ایم و خواهیم برد. پشتوانه خوبی در رده‌های پایه داریم و به واسطه همین پشتوانه‌سازی در آینده شاهد موفقیت‌های بیشتر هندبال ایران خواهیم بود. هندبال در مسیر خوبی قدم برداشته و با قدرت به کار ادامه خواهیم داد.
شایان ذکر است در پایان این مراسم گواهی‌نامه حضور در دوره به شرکت کنندگان اعطاء شد.

۱۲ آذر ۱۴۰۱ ۰۸:۳۹
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید