اردویی به منظور پایش سلامت و بدنی دعوت شدگان به تیم ملی دو و میدانی در آکادمی ملی المپیک در حال انجام است

اردویی به منظور پایش سلامت و بدنی دعوت شدگان به تیم ملی دو و میدانی  در آکادمی ملی المپیک در حال انجام است
نخستین مرحله از اردوهای تیم ملی دو و میدانی بزرگسالان در دو بخش بانوان و آقایان و به جهت شرکت در بازی‌های آسیایی هانگ ژو از روز گذشته در آکادمی ملی المپیک آغاز شد.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک، جواد خسرو شیری ناظر اردوی مذکور در این خصوص گفت: این مرحله از اردوهای تیم ملی دو و میدانی با هدف ارزیابی های پزشکی و آزمون های آمادگی جسمانی دو و میدانی‌کاران دعوت شده به تیم ملی که متشکل از برترین های مسابقات کشوری در سال جاری می باشند، طی روزهای ۱۵و۱۶ آبان در بخش بانوان و در روزهای ۱۷و۱۸ آبان ماه در بخش آقایان در آکادمی ملی المپیک پیگیری می شود.
وی افزود: ملی پوشان دعوت شده به این اردو در هر دو بخش بانوان و آقایان، در کارگاه های آموزشی که با همکاری فدراسیون دو و میدانی، آکادمی ملی المپیک و همچنین فدراسیون پزشکی ورزشی برگزار می شود شرکت خواهند نمود.
خسرو شیری در خصوص عناوین این کارگاه ها ابراز داشت: کارگاه تغذیه ورزشی با تدریس دکتر هادی عطارد مسئول دپارتمان تغذیه ورزشی آکادمی ملی المپیک، کارگاه ضد دوپینگ و آشنایی با مکمل های ورزشی با تدریس دکتر سعیدی از کارشناسان فدراسیون پزشکی ورزشی، کارگاه تمرینات قدرتی توسط مهدی چراغی از کارشناسان آکادمی و کارگاه آموزشی علم تمرین با حضور دکتر پژمان معتمدی از جمله کارگاه هایی است که دعوت شدگان به اردوی مذکور در آن حضور خواهند داشت.   
وی در ادامه اظهار داشت: با اعلام فدراسیون دو و میدانی و با نظارت کادرفنی، آن دسته از ورزشکاران مدعی پوشیدن پیراهن تیم ملی که موفق به حضور در این اردو نشده اند، در صورت کسب آمادگی‌های لازم برای حضور در مسابقات انتخابی، این شانس را خواهند داشت که در مراحل آینده به تیم ملی دو و میدانی دعوت شوند.
اسامی دعوت شدگان به نخستین اردوی آماده‌سازی تیم ملی دو و میدانی در بخش بانوان عبارت است از:
فرزانه فصیحی، ریحانه مبینی، کژان رستمی، شهلا محمودی، حمیده اسماعیل‌نژاد، تکتم دستاربندان، حدیثه رئوف، سمیرا خدا پرست، فائزه آشورپور، ساجده فانی، مهلا محروقی، زینب احدی، فاطمه محیطی‌زاده، الهام السادات هاشمی، پریسا عرب، پریچهر شاهی، سارینا ساعدی، مهسا میرزا طبیبی، زهرا عرب رستمی، کیمیا پورخلخال و مهدیه زعیمی.
 همچنین ورزشکاران دعوت شده به اردوی مذکور در بخش آقایان را نیز این نفرات تشکیل می دهند:
احسان حدادی، حسن تفتیان، بنیامین یوسفی، محمدرضا رحمانی‌فر، میلاد ناصح جهانی، مهدی پیر جهان، محمد حسین ابارقی، مسعود کامران، علی امیریان، امید امیریان، خلیل ناصری، سید امیر زمانپور، سبحان احمدی، پژمان یارولی، مرتضی ناظمی، حمیدرضا زورآوند، علیرضا خالدی، حسین رسولی، امیر مرادی، صادق صمیمی، علی فتحی گنجی، رضا مقدم، حمیدرضا کیا، محمد معتمد نیا و مهدی صابری.
۱۶ آبان ۱۴۰۱ ۱۴:۳۵
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید