بازدید دکتر پاکدل از اردوهای آماده سازی تیم های ملی رشته های مختلف ورزشی در آکادمی ملی المپیک

بازدید دکتر پاکدل از اردوهای آماده سازی تیم های ملی رشته های مختلف ورزشی در آکادمی ملی المپیک
دکتر علیرضا پاکدل سرپرست آکادمی ملی المپیک طی دو روز گذشته از تمرینات آماده سازی تیم های ملی پرورش اندام، وزنه برداری بزرگسالان و بوکس جوانان اعزامی به مسابقات جهانی بازدید کرد.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک، در ادامه بازدیدهای روزانه دکتر علیرضا پاکدل از اردوهای تمرینی تیم‌های ملی رشته های مختلف ورزشی در این مجموعه که به جهت آماده سازی برای حضور در رویدادهای مهم بین المللی برگزار می شود، صبح امروز دکتر پاکدل ضمن بازدید از تمرینات تیم ملی بوکس جوانان که اواخر آبان ماه مسابقات بوکس جوانان جهان را در کشور اسپانیا پیش رو دارند، دقایقی را با کادرفنی و اردونشینان این تیم به گفتگو پرداخت.
وی ضمن آرزوی موفقیت برای بوکسورهای اردونشین در مسابقات پیش رو، خطاب به آنها گفت: شما عزیزان در آینده ای نزدیک طلایه داران و آیندگان این رشته ورزشی خواهید بود.
دکتر پاکدل در ادامه ضمن اشاره به زحمات شبانه روزی مسئولین فدراسیون بوکس در راه آماده سازی این تیم ابراز داشت: آکادمی ملی المپیک با تمام ظرفیت و امکاناتی که در بخش های مختلف نظیر مرکز سنجش و توسعه قابلیت های جسمانی، مرکز پزشکی ورزشی، مرکز روانشناسی ورزشی و .... دارد، آماده خدمت رسانی به این تیم و سایر ملی پوشان رشته های مختلف ورزشی می باشد.  
شایان ذکر است نیما بیانی، مرتضی ریگی، آریان ساعدپناه، امیرحسین پیشرو، آریا پارسی، صدرا صفری و علی اصغر افشاری ورزشکاران حاضر در اردوی تیم ملی بوکس جوانان می باشند که طی روزهای 24 آبان لغایت 5 آذرماه سال جاری در مسابقات جام جهانی بوکس جوانان که به میزبانی اسپانیا برگزار خواهد شد شرکت خواهند نمود.
لازم به ذکر است دکتر پاکدل بعد از ظهر روز گذشته نیز ضمن حضور در محل تمرینات آماده سازی تیم های ملی پرورش اندام و وزنه برداری در سالن های تمرینی آکادمی ملی المپیک، برای اعضای این دو تیم در مسابقات پیش رو آرزوی موفقیت کرد.

۱۰ آبان ۱۴۰۱ ۱۳:۲۹
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید