آیین تکریم و معارفه ریاست کمیته ملی المپیک برگزار شد

آیین تکریم و معارفه ریاست کمیته ملی المپیک برگزار شد
آیین تکریم و معارفه ریاست کمیته ملی المپیک با حضور دکتر سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان، معاونین وزارت ورزش، دکتر سید رضا صالحی امیری رئیس پیشین و محمود خسروی وفا رئیس کمیته ملی المپیک، نواب رئیس و اعضای هیأت اجرایی گذشته و جدید کمیته ملی المپیک، روسای فدراسیون های ورزشی، مربیان، ورزشکاران و دیگر اهالی جامعه ورزش در سالن استاد فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک، دکتر سجادی در این مراسم تفکرات خود و حاج محمود خسروی‌وفا را بسیار نزدیک به هم عنوان داشت و ضمن بیان اینکه در دوره جدید کمیته ملی المپیک شاهد تعامل صد در صدی خواهیم بود، خطاب به مسئولین فدراسیون های ورزشی گفت: بنده و آقای خسروی وفا یکی هستیم و هر دو در خدمت ورزش می باشیم.
وی افزود: بنده سعی خواهم کرد حتماً از منابع شش‌گانه موجود در ورزش کشور که دکتر نصرالله سجادی در کتاب خود از آنها نام برده  است استفاده کنم. اینجانب از طرف وزارت ورزش و جوانان از زحمات دکتر صالحی امیری به عنوان شخصی دستگیر در طول دوران مدیریت ایشان در کمیته ملی المپیک تشکر و قدردانی می‌کنم.
دکتر سجادی در ادامه ضمن قدردانی از تلاش های دکتر کیکاوس سعیدی به عنوان دبیر کل کمیته ملی المپیک، برای محمود خسروی وفا در سمت جدید آرزوی موفقیت کرد.
دکتر سیدرضا صالحی امیری رئیس پیشین کمیته ملی المپیک در جریان این مراسم ضمن اشاره به اینکه در ۱۷۰۰ روز کار خود در کمیته ملی المپیک، از جامعه ورزش قهرمانی، عشق و معرفت آموخته است از تمامی همکاران خود به ویژه هیأت اجرایی کمیته ملی المپیک و همچنین قهرمانان و جامعه ورزش قدردانی کرد.
وی ضمن تبریک به خسروی وفا و اعضای هیأت اجرایی جدید کمیته ملی المپیک ابراز داشت: بنده تمام سعی خود را کردم تا ارزش های فرهنگی در ورزش گسترش یابد. تلاش کردم تا در تمام موضوعات، وفاق و سازگاری، منافع و مصالح ملی را به عنوان شاخصه های مهم در کار خود بگنجانم.
در ادامه محمود خسروی‌وفا رئیس کمیته ملی المپیک در ابتدای صحبت های خود ضمن بیان اینکه سعی می‌کنم صحبت من در تاریخ شفاهی باشد گفت: اینکه امروز اینجا هستیم، وامدار شهداییم. ما وارث ۵۰۰۰ شهید ورزشکار جوان هستیم.
خسروی وفا با اشاره به اینکه در این دوره با کسب اجازه از دکتر حمید سجادی و توصیه دکتر صالحی امیری شرکت کردم ابراز داشت: با اتحاد می توانیم به کسب افتخار و شایستگی های مدنظرمان برسیم. بنده از تمام کسانی که در مجمع انتخاباتی کمیته ملی المپیک به بنده رأی دادند یا ندادند تشکر می کنم.
وی در پایان، امید و عامل اصلی موفقیت در مسئولیت جدید خود را اعضای هیأت اجرایی کمیته ملی المپیک عنوان کرد و افزود: از ظرفیت های دکتر علینژاد به عنوان فردی توانمند و همچنین آقای صالحی امیری به عنوان مدیری اخلاق مدار برای پیشبرد اهداف خود در کمیته ملی المپیک استفاده خواهم کرد.

۱۲ شهریور ۱۴۰۱ ۱۳:۲۹
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید