مدیران باشگاه سپاهان اصفهان از آکادمی ملی المپیک بازدید کردند

مدیران باشگاه سپاهان اصفهان از آکادمی ملی المپیک بازدید کردند
مسئولین باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه سپاهان با حضور در آکادمی ملی المپیک، از امکانات این مجموعه بازدید کردند.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک، دکتر امیر حاجی قاسم مدیر مرکز سنجش و توسعه قابلیت های جسمانی آکادمی که به عنوان نماینده آکادمی در این بازدید حضور داشته و توضیحات لازم را به بازدیدکنندگان اصفهانی ارائه داد در این خصوص گفت: پس از اعلام درخواست مسئولین باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه سپاهان جهت بازدید از امکانات و تجهیزات موجود در آکادمی ملی المپیک و انجام هماهنگی های لازم بین طرفین، محمد اسماعیل قاسمی مشاور محمدرضا ساکت مدیر عامل این باشگاه به همراه دکتر ربیعی و آقای رحمانی از دیگر مسئولین سپاهان ضمن حضور در آکادمی ملی المپیک از این مجموعه بازدید کردند.
وی افزود: مسئولین این باشگاه اصفهانی که در اندیشه ساخت یک کمپ ورزشی بی نقص و از لحاظ امکانات کم نظیر می‌باشند، آکادمی ملی المپیک را از این منظر برای بازدید انتخاب کردند که تمامی امکانات و تجهیزات لازم مانند هتل، سالن های بدنسازی مجهز و به روز، سالن های چند منظوره ورزشی، مرکز تمرینات آبی، سالن تمرینات فانکشنال، زمین چمن مصنوعی، پیست دوومیدانی، مرکز پزشکی ورزشی، مرکز روانشناسی ورزشی و ... را یکجا در اختیار دارد.
دکتر حاجی قاسم در ادامه ضمن اشاره به اینکه هدف اصلی آنها از این بازدید، الگوبرداری از مهندسی ساخت و دیگر مزایای موجود در آکادمی برای ساخت مجموعه ای مشابه در اصفهان بود ابراز داشت: پس از پایان بازدید گروه نخست اعزامی باشگاه سپاهان که ساختار و نوع چیدمان تجهیزات مذکور در آکادمی را فوق العاده و بی‌نظیر توصیف کرده و مورد توجه آنها قرار گرفت، به فاصله دو ساعت، گروهی متشکل از مشاوران عمرانی این باشگاه برای بازدید در این مجموعه حضور یافتند.
شایان ذکر است مسئولین باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه سپاهان پس از بازدید از این آکادمی، از مجموعه ایفمارک فدراسیون فوتبال و مجتمع پزشکی ورزشی ایران مال نیز دیدن کردند.   

 
۲ شهریور ۱۴۰۱ ۱۴:۳۵
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید