نخستین سمپوزیوم بین المللی قلب و ورزش آکادمی ملی المپیک برگزار می شود

نخستین سمپوزیوم بین المللی قلب و ورزش آکادمی ملی المپیک برگزار می شود
دپارتمان قلب و ورزش مرکز پزشکی ورزشی آکادمی ملی المپیک با همکاری مرکز پزشکی ورزشی آسپتار قطر، اقدام به برگزاری نخستین سمپوزیوم بین المللی قلب و ورزش کرده است.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک، دپارتمان قلب و ورزش آکادمی ملی المپیک در نظر دارد با توجه به برگزاری رویداد جام جهانی فوتبال در قطر و همچنین با هدف ارتقاء و توسعه مبحث قلب و ورزش در خاور‌میانه در تاریخ سه شنبه 25 مردادماه سال جاری (16 August 2022) با همکاری مرکز پزشکی ورزشی آسپتار قطر اقدام به برگزاری نخستین سمپوزیوم بین‌المللی قلب و ورزش نماید.
شایان ذکر است دکتر رودریگر کرچ مدیر دپارتمان ارتقاء سلامت سازمان بهداشت جهانی، پروفسور گویدو پیلس مسئول دپارتمان قلب و ورزش مرکز پزشکی ورزشی آسپتار قطر، دکتر کارمن آدامز پزشک قلب و ورزش و همچنین خانم نلی خلیل مسئول بخش پرستاری مرکز پزشکی ورزشی آسپتار قطر، سخنرانان خارجی این سمپوزیوم را تشکیل می دهند.
دکتر مهدی انوری مسئول دپارتمان قلب و ورزش آکادمی ملی المپیک و دکتر جواد نوروزی عضو این دپارتمان نیز سخنرانان داخلی نخستین سمپوزیوم بین المللی قلب و ورزش را تشکیل می  دهند.
از مهمترین سرفصل های آموزشی این سمپوزیوم می توان به این موضوعات اشاره کرد:
فعالیت بدنی و ارتقاء سلامت، ارتباط بین بیماری های قلبی و کووید 19، پاسخ های طبیعی و غیر طبیعی قلبی در فعالیت های ورزشی، برنامه های غربالگری قلبی و معیارهای تشخیص بیماری های قلبی در ورزشکاران.
لازم به ذکر است پزشکان، متخصصین طب ورزش، متخصصین قلب و عروق، فیزیولوژیست های ورزشی قلب و متخصصین علوم ورزشی مخاطبین این سمپوزیوم یک روزه را تشکیل می دهند.
گفتنی است مرکز پزشکی ورزشی آسپتار قطر یکی از مهمترین و شناخته‌شده ترین مراکز پزشکی ورزشی در منطقه می باشد که با بهره گیری از برجسته ترین متخصصین بین المللی، غربالگری از ورزشکاران حاضر در رویداد جام جهانی فوتبال را بر عهده دارد.
علاقمندان و متقاضیان حضور در این سمپوزیوم جهت ثبت نام به لینک زیر مراجعه نمایند:
http://academy.olympic.ir/fa/registration

 

لطفاً جهت ثبت نام فرم پیوست را تکمیل کرده و به این آدرس ایمیل ارسال نمایید: olympicacademy2002@ yahoo.com


۱۲ اَمرداد ۱۴۰۱ ۱۴:۳۰
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید