دعوت شدگان به تیم ملی پاراتکواندو آقایان تست دادند

دعوت شدگان به تیم ملی پاراتکواندو آقایان تست دادند
صبح امروز ورزشکاران دعوت شده به نخستین مرحله از اردوهای آماده سازی تیم ملی پاراتکواندو آقایان در آزمون های آمادگی جسمانی مرکز سنجش و توسعه قابلیت های جسمانی آکادمی ملی المپیک حضور یافتند.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک، مرتضی سلطانی سرمربی تیم ملی پاراتکواندو آقایان در خصوص اردوها و آزمون صبح امروز گفت: برترین های مسابقات قهرمانی کشور به همراه چهار مدال آور مسابقات کسب سهمیه بازی های آسیایی و گرند پری در سال جدید، از سوی کادرفنی تیم ملی پاراتکواندو به اردوهای آماده‌سازی این تیم که مسابقات قهرمانی آسیا و گرند پری پاریس را پیش رو دارند دعوت شدند.
وی افزود: این نفرات که از روز گذشته وارد اردوی تیم ملی پاراتکواندو شده اند، صبح امروز و در حضور کادر فنی این تیم در آزمون های آمادگی جسمانی آکادمی ملی المپیک شرکت کردند.
سرمربی تیم ملی پاراتکواندو در ادامه گفت: تمرینات این تیم که طی روزهای 3 تا 6 شهریور در مسابقات قهرمانی آسیا (ویتنام) حضور پیدا خواهند کرد از بعدازظهر امروز در خانه تکواندو و زیر نظر مرتضی سلطانی سرمربی و علی کریمی مربی این تیم آغاز خواهد شد.
سلطانی اسامی اردونشینان تیم ملی پاراتکواندو را به شرح زیر عنوان کرد:
امیر جودی، امیرحسین علیزاده، محمدعلی مهدوی، سعید صادقیان پور، محمد حسین کاشفی، محمد طاها حسن پور، امیر محمد حقیقت شناس، علیرضا بخت و محسن عبدی، سجاد جوانبخت و محمد دالوند.
مرتضی سلطانی سرمربی تیم ملی پاراتکواندو ضمن اشاره به اینکه در تمامی ادوار گذشته مسابقات پاراتکواندو قهرمانی آسیا، ایران موفق به کسب عنوان نخست شده است گفت: در این دور از مسابقات که تیم هایی از قاره های دیگر هم حضور خواهند داشت تیم ایران برای دفاع از عنوان قهرمانی کار سختی را پیش رو خواهد داشت.
وی از کشورهای ترکیه، روسیه و آمریکا به عنوان رقبای خارج از قاره آسیا و همچنین قزاقستان، ازبکستان و مغولستان به عنوان سرسخت ترین رقبای ایران در مسابقات پیش رو نام برد.
وی در پایان ضمن قدردانی از حمایت های وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی پارالمپیک و کمیته ملی المپیک در آماده سازی هر چه بهتر این تیم برای حضور در مسابقات پیش رو، ابراز امیدواری کرد تا با تکرار قهرمانی های ایران در این رویداد مهم، جواب اعتماد و حمایت های مسئولین را بدهیم.


۱ تیر ۱۴۰۱ ۱۴:۴۲
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید