تفاهم نامه همکاری انجمن سپک تاکرا ایران و فدراسیون سپک تاکرا عراق

تفاهم نامه همکاری انجمن سپک تاکرا ایران و فدراسیون سپک تاکرا عراق
صبح امروز و با حضور محمد علیپور رئیس فدراسیون انجمن های ورزشی، صفا صاحب نایف رئیس فدراسیون سپک تاکرا عراق، سهراب آزاد رئیس انجمن سپک تاکرا ایران، کادرفنی و بازیکنان تیم های ملی سپک تاکرا ایران و عراق در آکادمی ملی المپیک، تفاهم نامه همکاری مشترک سپک تاکرا ایران و عراق امضاء شد.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک، از مهمترین موضوعاتی که در این تفاهم نامه به امضاء طرفین رسید می توان به این موارد اشاره کرد:
برگزاری اردوهای تدارکاتی در دو بخش آقایان و بانوان در کشور عراق و بالعکس، اعزام مربیان ایرانی خانم و آقا با هدف آموزش مربیان عراقی این رشته ورزشی، برگزاری دوره های آموزشی مربیگری و داوری زیر نظر فدراسیون آسیایی این رشته ورزشی برای داوران و مربیان عراقی، برگزاری بازی های و تورنمنت های دوستانه در دو کشور و کمک عراقی ها به برقراری ارتباط بهتر سپک تاکرا ایران با کشورهای همسایه عرب زبان.  
شایان ذکر است اردوی مشترک و 7 روزه تیم های ملی سپک تاکرا آقایان ایران و عراق که از 13 اردیبهشت در آکادمی ملی المپیک و با حضور 10 بازیکن و یک مربی عراقی آغاز شده بود بعد از ظهر امروز پایان یافت.
لازم به ذکر است علی فولادی راد سرپرست تیم ملی سپک تاکرا ایران و اسد آتی نایب رئیس فدراسیون سپک تاکرا عراق که مربیگری این تیم را نیز بر عهده دارد، از دیگر حاضرین در این جلسه بودند.
۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ ۱۵:۲۴
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید