آغاز دومین مرحله از اردوهای تیم ملی سپک تاکرا در آکادمی ملی المپیک

آغاز دومین مرحله از اردوهای تیم ملی سپک تاکرا در آکادمی ملی المپیک
دعوت شدگان به دومین مرحله از اردوهای آماده سازی تیم ملی سپک تاکرا از صبح امروز و در حضور سهراب آزاد رئیس انجمن سپک تاکرا و علی فولادی راد سرپرست این تیم، تمرینات خود را در آکادمی ملی المپیک آغاز کردند.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک، پس از برگزاری مسابقات قهرمانی کشور که بهمن ماه سال گذشته و به میزبانی زنجان برگزار شد، 15 ورزشکار جواز حضور در اردوی انتخابی این تیم را کسب کردند که این اردوی انتخابی به مدت 10 روز (17 تا 26 اسفند 1400) و به میزبانی شهر قصر شیرین کرمانشاه برگزار شد.
در ادامه 10 نفر از این تعداد به تشخیص کمیته فنی تیم ملی سپک تاکرا به اردوهای آماده‌سازی این تیم دعوت شدند که از 10 فروردین ماه اردوهای شبانه‌روزی خود را در آکادمی ملی المپیک آغاز کردند.
صبح امروز نیز دومین مرحله از اردوهای این تیم زیر نظر رضا رستمی سرمربی تیم ملی سپک تاکرا و مهدی صحبتی مربی اهل زنجان این رشته ورزشی در آکادمی ملی المپیک آغاز شد که تا 22 اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت.
شایان ذکر است از صبح فردا و با حضور تیم ملی سپک تاکرا عراق (با 10 بازیکن، یک مربی و یک سرپرست) در این آکادمی، اردویی مشترک بین دو تیم ایران و عراقی که بازیکنان این تیم برای نخستین بار در بازی های آسیایی شرکت خواهند کرد، آغاز خواهد شد که این اردوی مشترک تا 20 اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت. 
محمد صفایی، مهدی قبادی، پدرام خداداده، رسول تندر و سینا رضایی از استان کرمانشاه، مجید غفاری از استان مرکزی، علی ایثار از استان سیستان و بلوچستان و امیر خانی از گیلان 8 اردونشین تیم ملی سپک تاکرا در اردوی مذکور را تشکیل می دهند.
گفتنی است تیم ملی سپک تاکرا ایران در دو رشته چهار نفره و سه نفره بازی‌های آسیایی حضور خواهند یافت.
 
 
۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ ۲۰:۱۸
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید